Inaktiv
Skolan...

Nån mer som har mycket kvar i skolan nu? Har nämligen hela 9 prov kvar att göra nu i Maj innan studenten i Juni.

Har läst som fan för nationellt prov i Fysik B i morgon, e nog inte största provet någonsin. Orka liksom (jo, kan kan typ allt).

Sen har jag ett prov i Kemi A nästa torsdag (ännu mer jobb).

Som det inte vore nog så har jag hela 7 samhällsprov att göra, inga större problem, gör typ 2 vid varje provtillfälle (inga svåra prov direkt).

Bara en månad kvar så är skiten slut. Äntligen.

Nu måste jag bara fortsätta att plugga Fysik B. Fan.

(måste klaga lite innan jag fortsätter)


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Medlem

Bara bita i den hårda kakan, annars får man springa runt på komvux =/

Men du verkar ha läshuvud iaf


signatur

#Komsi Mycket mysig kanal med folk från alla hörn av lilla sverige

Medlem

9 prov kvar? hmm.. själv har man väl 4st kvar och 3 projektarbeten eller så. och då har man ledigt i 2 veckor innan studenten med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Riktigt så illa som 9 prov har jag inte det. Men har haft 3 prov de senaste 3 veckorna och så har jag ett prov i veckan framtills slutet av maj. Och det är fysik B, Kemi B, Matte E och programering C


signatur

* Always remember to pillage BEFORE you burn

Medlem

Har iaf 5-6 grejer kvar, och inte någon motivation alls. Inte kul att halka efter nu på slutet, men jag hoppas jag klarar mig. Ska bli jätteskönt att slippa skolan, driva runt lite och sedan göra lumpen. Nu tänker jag inte studera nå mer på ett tag.

Medlem

Jo, det är en del kvar att göra, och så ska man ta körkort också. Men det skall gå!


signatur

<3 #komsi @ q-net :)

Inaktiv

Har ett geografi, ett historia och nationella i engelska på fredag (hörförståelse eller nått sånt typ;)) och nationella i matte om två veckor. Första ring.

Orkar dock inte plugga, är väldigt lat av mig.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

[whine] Usch ja! Halkat efter har man gjort också. :/ 3 prov i matte, ett i historia, 3 uppgifter i samhällskunskap, natiionella i engelska på fredag, svenska prov nästa vecka, prov i tyska (bleeeeh!!). -_-[/whine]

Medlem

själv har jag bara 2prov, dock så har jag ca 10 uppgifter som måste in, har blivit lat efter att det har vart så jävla lätt fram till nu


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Har väl ett 10 tal lab-rapporter som skall in. Är jobbigt när man har eget ansvar och inte har nån självdiciplin alls.


signatur
Medlem

10 labbrapporter, geez... Lärarna slösar med vår dyrbara tid! Har en piss-tenta i Serier & Transformer (nej, inte serien Transformers) vilket är det tråkigaste som finns! Och sen labbrapporter och tenta i Telekommunikation. :E

BTW, är det inga fler som pluggar högskola/universitet här? Alla jobbar eller går gymnasiet?

Lumpen är bra skit, så slipper man tänka på annat ett tag.


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Inaktiv

Jag har några grejer kvar. Men dom orkar jag inte med. Så nu är det chill


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem
Skrivet av BlackBozze:

10 labbrapporter, geez... Lärarna slösar med vår dyrbara tid! Har en piss-tenta i Serier & Transformer (nej, inte serien Transformers) vilket är det tråkigaste som finns! Och sen labbrapporter och tenta i Telekommunikation. :E

BTW, är det inga fler som pluggar högskola/universitet här? Alla jobbar eller går gymnasiet?

Lumpen är bra skit, så slipper man tänka på annat ett tag.

Är född 84 så jag är på högskola. Har rapporter i Microdatorteknik, digitalteknik, advanced routing, switchteknik och signaler och system. Telekommunikationen är jag faktiskt klar med.


signatur
Medlem

Oh, då kanske du kunde säga vad man måste plugga på Fast jag antar att vi inte har speciellt liknande kurser... Låter som du ska bli nåt datageni? Du väntar på nya Internet-åldern?


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Tja, Nat. Prov i Matte B är om 2 veckor. Det suger rätt hårt...

Medlem

Usch... Jag har också rätt mycket saker kvar att göra innan det är över... Börjar nästan undra hur jag ska orka med alltihop :\

Inaktiv

hmmm.... programmerings prov imorrn, göra klart en flash sida..kommer inte på nåt mer just nu

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Tja, Nat. Prov i Matte B är om 2 veckor. Det suger rätt hårt...

Matte B är inte vidare svårt. Men inte kul att göra iofs.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Själv är man arbetslös... Trots hårt pluggande, Betyg spelar ingen jävla roll utan arbetslifserfarenhet, och hur ska man få det när ingen anställer :s

Fysik B om några veckor, vanligt prov i astronomi på fredag, ett par uppgifter samt resten av projektarbetet. Och Matte D som man aldrig gör något på. Fyfan.

Medlem

Jag har mitt projektarbete, nationellt prov i Matematik B (fick IG förra gången), lite ströuppgifter i Religion A , Religion B och Historia B, några uppgifter i Estetisk Verksamhet, och en uppgift i Psykologi A respektive Samhälle C.

Deadline: innan 9 juni, jippi!

Medlem

Har väl några prov kvar, Svenska, matematik, och Historia.
Sen är det bara lite småarbeten vi ska göra.

Medlem

Sjung om studentens lyckliga dag,
låtom oss fröjdas i ungdomens vår!
Än klappar hjärtan med friska slag,
och den ljusnande framtid är vår.
När jag vid Försäkringskassan står,
och letar rikedom som jag inte får,
då lämnar jag huset,
och träffas av ljuset,
våren är i år,
jag, längs trottoaren går,
där de härliga lagrarna gro,
där de härliga lagrarna gro!

Skämt osido, man får gratulera!.

Medlem

Ush, jag känner mig gammal när jag läser om Fysik B och allt vad det är, det var ju ett tag sedan. Och jag är ändå bara 83a. Mycket nytta hade man av fysik/kemi/teknologi/maE också, läser på juristlinjen nu. Fast el-läran är ju bra när man är nörd


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Har ingenting kvar Förutom ett litet prov i Engelskan och ett läxförhör i Tillverkningsteknik Känns skönt...


signatur

Nämen!

Inaktiv

Heh, själv slutade jag på gymnasiet för typ ett år sen nu, p.g.a. personliga problem. Var vänliga och fråga inte om det.

Hursomhelst, jag lär mej saker "spontant" som alla säger, d.v.s. från nätet, böcker hemma, m.m.

Känns as-skönt att lära in i sitt eget tempo!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Inaktiv

Personliga problem? Jag har också sånna, massa komplex och skit. (Bajsar på mig i skolan å så där). Men tjejerna diggar det.

Vad det några fler som gjorde engelska nationella idag då?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Jag har en B-uppsats i historia kvar (ska vara inne på onsdag), en munta (1013 sidor att läsa till den) i början av juni, lite allmänt jox kvar att göra i didaktikundervisningen också (jag pluggar till gymnasielärare)... men som väl är har jag ingenting som släpar efter från gamla kurser. Tacka fan för det

Förresten vet jag att vissa av "mina" elever håller till här på forumet... spännande va? 8)

Medlem

jag gick ur skolan efter 12år, kom på det inte var kul, märkte det var bättre att jobba och få såna därna saker man köper prylar för o/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av reset2:

Personliga problem? Jag har också sånna, massa komplex och skit. (Bajsar på mig i skolan å så där). Men tjejerna diggar det.

Vad det några fler som gjorde engelska nationella idag då?

Jepp... Var rätt enkelt måste jag säga.

12
Skriv svar