Tom Clancy's EndWar GC-filmat

Robot
Tom Clancy's EndWar GC-filmat

Tres beacoup Intressant


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

det kommer väl inte alls till PC?


signatur

La la la lag!

Inaktiv

Om du missade infon:

"Plattformar: PC, Xbox360, PS3"


signatur

På internet vet ingen att du är en hund!

Medlem

Filmen vägrar ladda i browsern för mig

Medlem

Förstår inte konceptet riktigt, hur menar dom att det ska beröra globalt? Så knapphänt info... :/

Medlem

Så vi måste vänta tills nästa generations konsoler, som det sägs i trailern? Jag hade uppskattat spelet till denna generationens konsoler..

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Så vi måste vänta tills nästa generations konsoler, som det sägs i trailern? Jag hade uppskattat spelet till denna generationens konsoler..

Snälla säg att du skämtar... :\

Medlem
Skrivet av Arvid:
Skrivet av kebbe_90:

Så vi måste vänta tills nästa generations konsoler, som det sägs i trailern? Jag hade uppskattat spelet till denna generationens konsoler..

Snälla säg att du skämtar... :\

Klart han gör...

Medlem

Lite World In Conflict stämning (sen kanske inte spelet iofs är likt alls..men grafiskt sett kändes det som WiC)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Är extremt rädd att detta kommer bli överhypat så pass att man inte gillar spelet när det väl kommer.


signatur
Inaktiv

Bullshit trailer med flyby skit.

Inaktiv

Alla soldater ser ju likadana ut ingen är längre än den andra eller väger mindre/mer..hehe

Medlem

Ser kul ut


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Engelsk accent låter inte så tufft i spel reklamer imho.(ialla fall inte denna)
Borde anställt nån med amrikansk accent att göra rösten, hade kanske fått mig att uthärda hela trailern.

Medlem

Kommer det bli lite Planetside ide på de hela eller? Riktigt kul isf!

Medlem

Ser otroligt fult ut ibland, t.ex. när den ryska kyrkan rasar...

Medlem

Mesig röst och jag såg då ingen förstörbar mark. World in Conflict FTW!

Inaktiv

Tror inte på deta, kommer vara svårt att styra enheterna med voice commands...enheterna ser inte lika roliga ut heller, nej tack det ska vara WiC där är man rädd som fan om sina enheter!

Medlem

Spelar ingen roll hur dåligt spelet är, man får använda Swords of Damocles eller Rods from God vilket måste vara det mest badass vapnet någonsin, 8 ton tungsten rods från orbit med pinpoint accuracy och lika mycket kraft som tactical nukes, fast utan radiation.

Inaktiv

ser ut som en billg lego version i jämförelse med WiC...

Medlem

Ni kanske inte har hört att man kommer att kunna ge ut order med mic:P

Medlem

WiC goes röstkommando?

Medlem

Rätt intressant att se helikoptrarna som hovrar stelt en bit ovanför marken när de blir beskjutna bakifrån. De gjorde ingenting! Jättestel och orealistisk fight. Jag tänkte först att det säkert var en ren tillfällighet, men nej, det hände flera gånger i filmen.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

det är bara film vänta tills det kommer ut så man kan testa det själv innan man gör ett köp....

Skrivet av Alesi09:

Ni kanske inte har hört att man kommer att kunna ge ut order med mic:P

Nu har ju inte jag någon mic så vad har jag att se fram emot?


signatur

Demo skulle ju sitta fint, ser detta som ett röstyrt RiSK spel ..går inte att jämföra med WiC.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Jag var med i betan och tyckte det faktiskt var riktigt roligt, lite buggigt vid det stadiet. Jag blev dock ägd i MP. Lätt att spela också med handkontroll och röstorder funkade faktiskt.

Dock störde jag mig på att helikoptrarna, som sades i tråden tidigare, bara hovrar medans de blir beskjutna, men man måste styra alla enheter enskilt så man får ju ge order att de skall dra om de kommer under attack.

Medlem

Ehm..... World in Conflict slår fortfarande den grafiken med hästlängder....


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

1
Skriv svar