Call of Duty: World at War fotat

Robot
Medlem
Call of Duty: World at War fotat

kommer bli Coolt längtar tills vi får MP Film å grejer hoppas det blir stort i Clan/PCW världen


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Är det bara jag som ser fel eller är det en Diablo 3 bild under den där CoD bilden? lol.
Hur som helst, jag ser fram emot detta spel!

Medlem

Haha nää - du ser rätt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser grymt ut Älska CoD serien!

Inaktiv

Haha, vad fan gör diablo bilden där. Aja, snyggt som fan är det iaf, ser fram emot detta


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

varför är det en diablo 3 screenshot med?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

varför är det en diablo 3 screenshot med?

det är en hemlig plot twist i spelet!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Bluevortex:

varför är det en diablo 3 screenshot med?

det är en hemlig plot twist i spelet!

hahaha


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Eldkastare... dräggel...

Medlem

Ser verkligen fram emot det här då coop och japaner verkligen kommer piffa upp COD


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Skräp..


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Kommer inte på långa vägar bli lika populärt som 4an dom skulle ha släppt detta spel innan 4an om dem ville att det skulle sälja bra...Förstår inte att dom går från WW2 till nutid sen hoppa tillbaka till WW2, känns inte rätt helt enkelt

Inaktiv
Skrivet av bjorn88:

Kommer inte på långa vägar bli lika populärt som 4an dom skulle ha släppt detta spel innan 4an om dem ville att det skulle sälja bra...Förstår inte att dom går från WW2 till nutid sen hoppa tillbaka till WW2, känns inte rätt helt enkelt

Finns ju Modar redan på CoD 4 som har WW2 vapen tex. m
Många av Pre Cod spelarna börja ju inte att lira Cod 4 för att dom inte gillar modern, så dom kommer säkert att titta på det här så dom får tillbaka sin WW2 vapen.
Så det finns ju en efterfråga.

Det jag inte gillar är som vanligt att det är okej att lira ryssland men inte Tyskar eller Jappar i Singel player...dubbelmoral.

Det ryssarna gjorde i kriget är fan inte vackert precis...
Har en bok om det som hände mellan att ryssarna höll Stalingrad tills att dom kom fram till Berlin...kunde inte läsa klart den för att den var vidrig... (Inte någon Skönliteratur...)

Inaktiv

Tycker vissa bilder ser väldigt fina ut, o andra riktigt dåliga

Medlem

Ryssen har tappat fingret

Medlem

Kommer äga.

Detta och Brothers in Arms är höstens spikade titlar.

1
Skriv svar