Multiplayer-trailer från Killzone 2

Robot
Multiplayer-trailer från Killzone 2
Medlem
Multiplayer-trailer från Killzone 2

Ge mig!!!

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Riktigt cooolt blir ett givet köp


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

jobbigt att man måste vänta till februari

Medlem

om inte mp stödjer tangentbord och mus kommer jag tyvärr inte spela spelet online, men sp räcker för mig att köpa spelet

Medlem

Hade varit ett lätt spelköp om man nu hade ägt ett Ps3.

_78
Medlem

Jobbigt att behöva vänta på det här.........


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem

I like! I buy!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av pazu:

om inte mp stödjer tangentbord och mus kommer jag tyvärr inte spela spelet online, men sp räcker för mig att köpa spelet

Förstår inte ditt resonemang.
Om du gillar sp-delen med kontroll borde du väl gilla mp-delen med kontroll?
Vad är skillnaden när det är lika för alla som spelar?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Tycker det ser mkt bra ut, om jag hade ps3 så hade jag köpt det helt klart

Medlem

Jag har funderat länge på om jag ska skaffa detta.
Gillade 1:an och så, men kommer de finnas Co-op till KZ-2 ?


signatur

Rawr

Inaktiv

Bra trailer! Sådär står man ju, 10 st i varsin fylking och skjuter mot varandra. Sykt oimponerande överlag. Vad är det som är så jävla bra med det här spelet då? Fattar inte när helt konventionella spel om inte tillför något som helst nytt till genren blir helt överdrivet hypade.

Medlem

hoppas man kan lira co-op på detta, isf blir det ett köp!

Medlem
Skrivet av potatrik:

Bra trailer! Sådär står man ju, 10 st i varsin fylking och skjuter mot varandra. Sykt oimponerande överlag. Vad är det som är så jävla bra med det här spelet då? Fattar inte när helt konventionella spel om inte tillför något som helst nytt till genren blir helt överdrivet hypade.

Du kan omöjligt ha läst hur mp delen fungerar och är uppbyggd i och med ditt uttalande. Finns mycket intressanta saker som de lagt till och mer kommer att finnas vid release.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Grymt!!! Att förboka detta va ett klokt beslut

Medlem

Så extremt stagead film bara... dvs helt ointressant för faktiskt multiplayer gameplay...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Blev inte heller imponerad, som Wardancer säger så kändes den typiskt "stagead" och inte som ett faktiskt spel kommer gå till. Såg rätt stelt ut. Har dock inte läst på om några speciella intressanta saker som multiplayerspelen kommer innehålla, vad är det för grejor?

F.ö. att spelet är sjukt gråbrunt. Men det är ju mer den grafiska stilen än själva multiplayeret.

Medlem

Det ser otroligt roligt ut. tror dock att det hela mynnar ut i en rörig deatmatch när alla oseriösa 13-åringar kommer in på servrarna.

Längtar dock otroligt mycket efter att få spela som Hellghast-sniper.

Medlem

Stagead som fan.


signatur

<3

Inaktiv

Sådär låter inte folk när man spelar online. Det är mer skrik och gnälliga röster

Medlem
Skrivet av LOLLY:

Sådär låter inte folk när man spelar online. Det är mer skrik och gnälliga röster

Bara om du använder spelets egen VOIP eller en publik ts/vt-server......
(Spelets egen voip är det första som stängs av)

Medlem

Brutalsnyggt, inte direkt intresserad av multiplayerdelen, men ettan tyckte jag var hur bra som helst i singleplayer så jag har stora förhoppningar på detta.


signatur

.slanger

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Så extremt stagead film bara... dvs helt ointressant för faktiskt multiplayer gameplay...

Klart som fan att de är stageat, vilken trailer är inte de? Hade de varit gameplay så hade de stått Multiplayer-gameplay och inte trailer.

Medlem

överarbetad voicechat, visst. tror heller inte på att multiplayer någonsin blir så organiserat som det verkade där. ändå såg det rätt kul ut, gameplaymässigt. speciellt sniper-biten :3

Inaktiv

Mina erfarenheter från konsollier online är stelt som fan domineras av DM och TDM + en del fördröjning p.g.a av att man inte har nån riktig ping mätare synd tycker jag och jag har både ps3 och xbox360


signatur

Mohawk

Medlem
Skrivet av jacob_jallow@hotmail.com:

Mina erfarenheter från konsollier online är stelt som fan domineras av DM och TDM + en del fördröjning p.g.a av att man inte har nån riktig ping mätare synd tycker jag och jag har både ps3 och xbox360

Finns en ordentlig pingmätare i CoD 4 och där spelas de flera spellägen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar