VidZone - streama musikvideos till din PS3

Robot
VidZone - streama musikvideos till din PS3
Medlem
VidZone - streama musikvideos till din PS3

Så trevligt, kul att eu blir före us nångång oxå.

Medlem

härligt med nya coola finesser till Ps3an


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

varför tror jag att tjänsten kommer vara urusel?

Medlem

Detta kan bli kul, tänk er förfester så är det bara att dra igång detta och alla har skoj!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Snacka om onödig finess.

ptr
Medlem

ska bli intressant att se hur många videos det finns och hur mainstream det kommer vara. Dock alltid trevling med fler funktioner

Medlem
Skrivet av pazu:

varför tror jag att tjänsten kommer vara urusel?

För att du inte äger en Playstation 3.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Kamikaze:

Snacka om onödig finess.

säger han med ett Xbox ja.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv
Skrivet av rolle90:
Skrivet av Kamikaze:

Snacka om onödig finess.

säger han med ett Xbox ja.

+1

OT: Kan bli kul men med tanke på att jag samlar på nedladdbara musikvideos och har en playlist på cirka 12-14 timmar så tror jag inte att dennna tjänsten kommer användas så mycket.

Inaktiv

Ser hellre att dom fixar downloads/butiken, gui't är ju 7 resor mindre användarvänligt än innan remaken.

Medlem

Var inne och testade deras PC variant ([http://www.vidzone.tv]) riktigt bra skit, tror nog att detta kan bli en trevlig liten feature till min älskade PS3:a.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av pazu:

varför tror jag att tjänsten kommer vara urusel?

För att du inte äger en Playstation 3.

Det är just det jag gör, äger ingen annan konsol och har slutat spela PC-spel..

KoP
Medlem
Skrivet av Kamikaze:

Snacka om onödig finess.

Hurså? Vi med xbox har ju redan haft detta ett bra tag. Har ett gäng gamla sköna videos själv därifrån.

Medlem
Skrivet av ptr:

ska bli intressant att se hur många videos det finns och hur mainstream det kommer vara. Dock alltid trevling med fler funktioner

Ja om du kollar in http://www.vidzone.tv/ så ser do att det kommer finnas ett brett utbud och inte bara main.
Verkar jävligt grymt.

Skrivet av KoP:

Hurså? Vi med xbox har ju redan haft detta ett bra tag. Har ett gäng gamla sköna videos själv därifrån

Är det någonstans det är dött så är det i MS musikvideo tjänst, går inte att jämföra dessa med varandra.

Medlem

Asfint. Youtube funkar lite kasst med ps3:ans browser

1
Skriv svar