259200 sekunder

Medlem
259200 sekunder

Har inte spelat ett enda spel på 3 dygn nu. Känns bra, men lite konstigt. Förvisso spelade jag inte på hela sommaren, då jag bodde i Strömstad och jobbade som kock. Men nu när jag har haft lite tid över och spel att klara, har jag istället fokuserat på att skriva musik. #S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl är slött och lite fult, öppna spel som det måste vara skönt att se på om man ska springa runt och vara i naturen. #Crysis hänger sig hela tiden vid sista bossen, så jag kollade på slutet på youtube. #Killing Floor har jag inte orkat, #MadWorld har jag glömt bort. Etc.

Men nu kommer en händelselös helg, mina polare ska åka bort, så jag tänkte införskaffa mig ett spel, via en digital distributör, helst Steam. Nu när jag klarat #Mass Effect så behöver mina story-nerver stimuleras. Funderade lite på #Torchlight, #Overlord (75% rabatt), #Crysis Warhead, #Hitman: Blood Money, #Bionic Commando Rearmed, #Machinarium och #Trine.

Dessa är som sagt bara på Steam. Har inte kollat med D2D eller Impulse Driven än. Kravet är under 200kr.

Förslag på spel jag kan köpa?

#blogg

Medlem
259200 sekunder

TF2, Braid, Portal, Mirrors Edge, Max Payne Bundle, Vampire:The Masquerade:bloodlines.

TF2 eller MP-Bundle är självklara val imho.

Medlem

TF2, Braid, Portal och Mirror's Edge har jag redan:) Men de andra ska jag kolla upp. Tack!

Medlem

Du kan ju alltid ladda ner den här modden till S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl för att få det lite snyggare och bättre!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Du kan ju alltid ladda ner den här modden till S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl för att få det lite snyggare och bättre!

Klockrent! Tack så mycket!

1
Skriv svar