Anno 1404 tillkännagivet

Robot
Medlem
Anno 1404 tillkännagivet

Konstigt, det verkar regna uppföljare just nu.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Jag älskar sånt här. Såg riktigt mysigt ut.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

senaste anno spelet var kul, men bara i 30 min. Då det knappt finns någon form av combat verkar varje bana hålla på i en evighet.

Medlem

Åh det var roligt att se. Gillade föregångarna, det är skönt med strategispel som inte bara fokuserar på Combat.

Medlem

Påminner mig om ett gammalt favorit-spel, Farao. Satan vad jag har spelat det mycket! Om det får någorlunda bra kritik så blir detta ett köp!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Anno-serien är bland de mysigaste som finns.

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Påminner mig om ett gammalt favorit-spel, Farao. Satan vad jag har spelat det mycket! Om det får någorlunda bra kritik så blir detta ett köp!

Jaaa! Precis det som lockade mig.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ah perfekt, ser verkligen fram i mot det här. De tidigare spelen var riktigt kul.

Medlem
Medlem
Medlem

den här serien är så jävla bra och väldigt eget tycker jag

Hoppas de får in lite mer variation i detta. Gillar verkligen det senaste spelet i serien men tycker att detta som alla andra liknande spel tappar ju längre in i spelet man kommer, då det blir repetivt och sånt. Kanske bara jag som tycker det?

Som många sagt, ser riktigt Mysigt ut!, och jag fick ståfräs utav vattenkvaliteten!.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar