The Sims 3 i februari

Robot
Medlem
The Sims 3 i februari

Yay. kan inte hålla mig tills dess.

Medlem

Verkar mycket intressant. Sims är ett "on-off game" för mig. Jag kan spela det oerhört intensivt i en vecka eller två, för att sen inte röra det på månader.

3an verkar ha många nya spännande features iaf, och jag kan knappt vänta med att testa det.

Tyvärr kommer väl tråden inom kort fyllas av haters som skriker om mjölkning och liknande... suck.

Medlem

Hur kan de skapa ett nytt spel som har exakt samma grafik men kommer ut ett antal år senare, varför inte köra med Cryengine2 och få lite riktig grafik...

EDIT: Jag är lite utav en hater men medger att det är kul att bygga hus, dock det där med att få en person att ha det bra i ett spel, det förstår jag mig inte riktigt på vad meningen är...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Tror inte på det här spelet. Det kommer säkert vara ett bra spel precis som The Sims har varit sen ettan, problemet är att alla expansioner och nu uppföljare bara är vidaremjölkning på samma koncept utan några som helst stora förändringar förutom rent grafiskt (i alla fall från The Sims till The Sims 2, denna tredje delen ser inte alls mycket snyggare ut än andra spelet).

Problemet är att utvecklarna hade kunnat hålla på i minst två år till med spelet och gjort det riktigt mycket bättre, men dem vet att folk går på deras "expansion-mjölknings-trick" så dem gör det i etapper istället för att tjäna extra pengar.

Med andra ord, dem tjänar sina pengar på ett smart sätt, dem som köper spelet blir grundlurade :D!

Medlem

20 expansioner den här gången.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

sims är grymt [även om man kanske inte alltid vill erkänna det]

Medlem

YES! Har längtat så himmla länge! Eller inte

Inaktiv

Lyckas aldrig komma igång med Sims, det verkar intressant men saknar tålamodet.

Medlem

De av er som aldrig köper ett spel och klickar på kommentarer för att wajna om mjölkning kan:

1. Kolla på försäljningslistorna och vad företagen faktiskt tjänar pengar på
2. Hålla käften

Testade Sims 2 lite, inget jag fastnade för dock.

Inaktiv

Jag tycker att The Sims kan vara ett riktigt trevligt tidsfördriv.

@tysonayt: och jag förstår inte meningen med att sitta och skjuta ner folk i CoD4 men det är attans kul ändå.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Urkalak:

Jag tycker att The Sims kan vara ett riktigt trevligt tidsfördriv.

@tysonayt: och jag förstår inte meningen med att sitta och skjuta ner folk i CoD4 men det är attans kul ändå.

Då kan man ju undra vad hans inlägg hade med CoD4 att göra?


signatur
Medlem

Sjukt grymt det blir ett köp! Ser man till bilderna är ju inte simmarna lite heta heller:D Jessica Alba berkar om man jämför med simmarna

Medlem

Sniff sniff... Whats that?? Do I smell a big flopp??

Jag tror inte på detta, det krävs Will Wright för att få sånt här intressant.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av Frux:

De av er som aldrig köper ett spel och klickar på kommentarer för att wajna om mjölkning kan:

1. Kolla på försäljningslistorna och vad företagen faktiskt tjänar pengar på
2. Hålla käften

Testade Sims 2 lite, inget jag fastnade för dock.

Faktum kvarstår, det är fortfarande mjölkning.

Tycker The Sims är bra, men jag stör mig på att de medvetet släpper spelen ofärdiga med väldigt snålt utbud på prylar, sen dröjer det nån månad så kommer en expansion som lika gärna hade kunnat vara med i originalet.

Det säljer för mainstream-spelare men jag tänker iaf nöja mig med originalet som vanligt.

Medlem

jag är väldigt instresserad av the sims 3
men jag är besviken på grafiken. den liknar väldigt mycket som tvåan...

Medlem

Fan vad jag hoppas att detta floppar. Då kanske man slipper alla dessa jäkla expansioner.

Inaktiv

Och tio expansionspacks veckan efter


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Martyzx:
Skrivet av Urkalak:

Jag tycker att The Sims kan vara ett riktigt trevligt tidsfördriv.

@tysonayt: och jag förstår inte meningen med att sitta och skjuta ner folk i CoD4 men det är attans kul ändå.

Då kan man ju undra vad hans inlägg hade med CoD4 att göra?

Nej, jag förstår inte heller vad som är lika mellan dessa spel.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Fan vad jag hoppas att detta floppar. Då kanske man slipper alla dessa jäkla expansioner.

The Sims kommer inte att floppa förens världen gått under och våra utomjordiska vänner finner det sista exemplaret.

Inaktiv

Undrar om alla expansioner som kommit till Sims2 kommer med i 3:an?
De borde i alla fall köpa upp "3D SexVilla 2", förbättra det lite och släppa som tillägg.

Inaktiv

Väntar till de släpper erotikexpansion till sims 20 ^^ Gief pron :S

Medlem
Skrivet av aL3891:

sims är grymt [även om man kanske inte alltid vill erkänna det]

vi delar inte riktigt samma åsikter du å jag hehe 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Martyzx:
Skrivet av Urkalak:

Jag tycker att The Sims kan vara ett riktigt trevligt tidsfördriv.

@tysonayt: och jag förstår inte meningen med att sitta och skjuta ner folk i CoD4 men det är attans kul ändå.

Då kan man ju undra vad hans inlägg hade med CoD4 att göra?

Nej, jag förstår inte heller vad som är lika mellan dessa spel.

Likheten var att: meningen med att spela spelen är att ha kul. Sedan om det är genom att bygga hus åt en sim eller skjuta skurkar spelar mindre roll.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

2:an var helt värdelöst jämfört med 1:an. Detta kommer förmodligen bli ännu värre.

Medlem

Oavsett vad man tycker av spelen så har PC gaming rätt mycket att tacka The Sims för, dom spelen står för en väldigt stor del av den totala inkomsten.

Hursomhelst, kommer säkert ha kul i några timmar med det efter mina systrar är klara.

Medlem
Skrivet av Puffin:

Oavsett vad man tycker av spelen så har PC gaming rätt mycket att tacka The Sims för, dom spelen står för en väldigt stor del av den totala inkomsten.

Uhm. På vilket sätt har PC gaming att tacka dem för? Jag menar, det är ju bara utvecklarna och utgivarna (m fl) av Sims som tjänar på Sims. De andra utvecklarna (osv) tjänar ju inget på det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Vill inte direkt trampa någon på tårna, men herregud vad 3d-clipart det ser ut, skulle de inte anställt tio stycken riktigt grymma 3d-grafiker istället för att ta de som de redan använder till officepaketet?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Zerpent:

Fan vad jag hoppas att detta floppar. Då kanske man slipper alla dessa jäkla expansioner.

Hur fan kan man bli irriterad på att det släpps expansioner? Har inte tänkt en tanke under mitt liv " ÅÅÅ, hoppas jag slipper alla JÄKLa simsexpansionerna i åhlenshyllorna" /cry

Medlem

usch!!!


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

12
Skriv svar