The Sims 3 i februari

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Zerpent:

Fan vad jag hoppas att detta floppar. Då kanske man slipper alla dessa jäkla expansioner.

Hur fan kan man bli irriterad på att det släpps expansioner? Har inte tänkt en tanke under mitt liv " ÅÅÅ, hoppas jag slipper alla JÄKLa simsexpansionerna i åhlenshyllorna" /cry

Köper du spel på Åhlens så förtjänar du att gråta över skiten du ser på hyllorna...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Martyzx:
Skrivet av Urkalak:

Jag tycker att The Sims kan vara ett riktigt trevligt tidsfördriv.

@tysonayt: och jag förstår inte meningen med att sitta och skjuta ner folk i CoD4 men det är attans kul ändå.

Då kan man ju undra vad hans inlägg hade med CoD4 att göra?

Nej, jag förstår inte heller vad som är lika mellan dessa spel.

ehmm Metafor


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av save:

Vill inte direkt trampa någon på tårna, men herregud vad 3d-clipart det ser ut, skulle de inte anställt tio stycken riktigt grymma 3d-grafiker istället för att ta de som de redan använder till officepaketet?

Tänkte faktiskt samma sak.

Tjejerna förtjänar bättre. (nej ja spelar inte spelet )


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Ohhh vad coolt! Samma grafik, dock en 3:a istället för en 2:a i namnet, vilket måste betyda att det ändå skett stora förändringar! Blir till att stoppa undan ~2k för alla kommande expansioner och prylpaket! *dregel*
Längtar redan efter Sims 3 Djurliv, Sims 3 IKEA prylpaket, Sims 3 Året Runt osv osv osv.

Medlem

de blir kul. Ska ladda ner det fårn tpb *skämt* eller?

Inaktiv

Hmm.
Jag diggar hur en kommentar ALLTID måste vara negativ. Tycker man borde skapa ett /wrist spel till alla whiners. Slipper vi er i alla fall.

Jag tänker endå inkludera detta spel på min inköpslista, för jag tror att detta kommer bli det bästa av alla 3 Sims spel.

OCH NU kan ni alla börja hacka på min lycka! GOGOGOGO, ska vi se vem som får mig att gråta först, why won't we?

T_T


signatur

I'm not as think as you drunk I am.

Medlem

Ser bra ut:D Men får se om jag köper det. Jag menar, det lär ju inte vara speciellt billigt när de kommer ut.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Ohhh vad coolt! Samma grafik, dock en 3:a istället för en 2:a i namnet, vilket måste betyda att det ändå skett stora förändringar! Blir till att stoppa undan ~2k för alla kommande expansioner och prylpaket! *dregel*
Längtar redan efter Sims 3 Djurliv, Sims 3 IKEA prylpaket, Sims 3 Året Runt osv osv osv.

Optimistisk?:D


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Har ni hört, simmarna ska kunna ha vapen i spelen nu:D


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar