Tung Team Fortress 2-uppdatering ute

Robot
Medlem
Tung Team Fortress 2-uppdatering ute

Har alla nya vapen sen inatt! K.G.B är användbart, och sandwich. Natascha är en smaksak..

Medlem
Medlem

älskar TF2


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Filmen som kom med updaten borde nämnas också. Meet the Sandvich. Galet bra.

Medlem

Vad måste man göra för att låsa upp saker i spelet?

Jee
Medlem

När du får ett visst antal achievements så får du ett nytt vapen. Tror man får det första efter man har fått 10 achievements.

Någon som vet när man kan spela det gratis?


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Joavels:

Vad måste man göra för att låsa upp saker i spelet?

Du måste skaffa achievements! Mer om dom finns här : http://steamgames.com/tf2/heavy/

Medlem
Skrivet av Jee:

När du får ett visst antal achievements så får du ett nytt vapen. Tror man får det första efter man har fått 10 achievements.

Någon som vet när man kan spela det gratis?

Aha, tack för svaret.
Jag tror det är nu till helgen man kan spela gratis.

Medlem
Skrivet av Jee:

Någon som vet när man kan spela det gratis?

Nu till helgen


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Man kanske ska installera det igen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

YAY! Sandwhich ftw.

Medlem

Jag är en DM-spelare i grund och botten, så att "Arena"-läget blivit tillgängligt iom. denna uppdateringen är guld värt.

Hurra!

Medlem

Tycker inte om den nya minigunnen (föredrar den gamla hederliga), sandwich är riktig skön. Men man har ju oftast en priv. Medic med sig Men tkr om boxningshandskarna dock Problemet är dock att jag inte brukar komma in i närstrid speciellt ofta

Medlem

Nya minigunnen är rätt värdelös, visst blir det lättare mot Scouts och Medics men dom brukar inte vara något problem med Sasha.

Inaktiv

Nu får man lira några veckor till!

Medlem

Älskar Tf2! Alla nya banor och modes är ju helt underbara! Boxningshandskarna är nog det enda jag kommer använda av de nya sakerna, men älska Arena-mode!

Medlem

sjukt kul synd att man inte har all tid i världen!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag som hade längtat så mykke efter detta och så går datorn åt helvete :/ man blir inte förvånad...

Medlem

Girre: Mycket eller Mycke inte Mykke

Tyvärr så är det ju inte nån ide att spela resten av denna månad tills alla har lugnat ned sig med att spela Heavy...

Medlem

Gruff.. diggade verkligen detta när det kom.. men sen kom CoD4 och stal uppmärksamhet också.. kanske skulle börja på detta igen..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Jee
Medlem

MaXMC: Jag tycker endå inte att det har varit så illa efter patcher. Men jag kanske bara går in på rätt servrar.
Men det är nog mer utspritt med med klasserna nu än när medic patchen släpptes eftersom man kan få achievements med tre klasser nu. Måste ju vara ganska många som inte låst upp allt för medic och pyro.


signatur

Eller inte?

Medlem

patchen kom ganska exakt 00:00 i natt. då jag började ladda ner den.

testade den i morse vi 8 tiden, Alla spelade Heavy segt satan sj var jag sniper å sprang runt å slogs med kniven


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Jo visst... Servern jag spelade på idag hade typ 5-7 Heavy och 2 Medics + någon enstaka sniper... Inte kul alls att spela. Oavsett klass.

Jag tycker nästan att de borde släppa alla vapen fria efter att de patchat alla klasser. Jag spelar inte tillräckligt ofta för att ens ha chans på något extravapen... Dessutom spelar jag ju oftast Engineer

1
Skriv svar