Stjärnspäckat Red Alert 3

Medlem
Stjärnspäckat Red Alert 3

Ja dom vet hur dom ska leverera en bra trailer iallfall. Synd dock att dom gjort den grafiska stilen på spelet på ett sätt som inte faller in på min smak :/


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

man spelar ju det bara för filmsekvenserna.dock tycker jag att det är lite larvigt när de blandar riktiga skådespelare med en datoranimerad bakgrund,speciellt med en sådan ful grafikmotor.


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

nice komiska filmsekvenser igen

Medlem

Haha, kostymena är sååå "'90-tals-spel" >-<

Skymtade iaf George Takei där någonstanns också.
Stackars Peter Stormare. Efter hans insats som ryss i Armageddon så verkar det vara de enda rollerna han kan få


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Tycker det ser så töntigt ut när de pratar med spelaren! xD

Medlem

Oo Peter Stormare, bara det är en orsak att köpa det.
Jenny McCarthy var väl ingen överraskning, hon verkar ta vilka roller som helst. Synd bara att det inte blev Kari Wuhrer som Tanya igen.:heart:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Låt mig bli först att skriva... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! filmerna var riktigt RA2-stuk, hoppas spelet är det också.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av Shimo:

Haha, kostymena är sååå "'90-tals-spel" >-<

Skymtade iaf George Takei där någonstanns också.
Stackars Peter Stormare. Efter hans insats som ryss i Armageddon så verkar det vara de enda rollerna han kan få

Om det är nåt man lärt sig efter alla filmer som man sett, så är det att svenskar endast kan spela ryssar el. svenskar.

Och oftast spelar de ryssar bättre (om än en stereotypisk sådan).

Medlem

Vilken Samling Människor xD

Medlem

Gode gud vad jag längtar efter det här
Och Peter! Tummen upp alltså!!

Medlem

Vill ha <333


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

HAHAHA!

Detta var då det sjukaste jag sett. Ett spel jag antagligen hade struntat i blev plötsligt intressant pga sin roll-lista i mellansekvenserna Åh, så många sköna skådisar, B-film och parodi känslan, och så klart filmat i sann RA-anda med kass 3d-bakgrund

Detta kommer jag absolut spela igenom, bara för att får uppleva handligen

Sjukt med Jenny Mccarthy som Tanja btw

Medlem

hahaha fan va cooolt

Medlem
Skrivet av Shimo:

Haha, kostymena är sååå "'90-tals-spel" >-<

Skymtade iaf George Takei där någonstanns också.
Stackars Peter Stormare. Efter hans insats som ryss i Armageddon så verkar det vara de enda rollerna han kan få

Nej han har fått många bra roller. Låter snarare som om du vill spä på den bilden av han.


signatur
Medlem

Synd att Tanya är utbytt ja men... YAY! Live action filmer är sjukt najs.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Verkar ju ass löjligt

ÄR spelet så dåligt att de måste amvända kända skådespelare för att ens kunna selja de?

Medlem

Nice trailer, som vanligt. Hoppas de inte pajjar serien, som vanligt...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av sundstrom:

man spelar ju det bara för filmsekvenserna.

ord.

men va i!? en blond Tanya? brukar inte vara brunette?:P

edit: de verkar som att Einstein inte kommer att vara med i den här delen. samma sak som hände med Hitler i ettan verkar hända med gamm´ gubben nu ju?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Vad jag inte förstår är varför asiat-tjejen pratar med en radioröst när hon 1. inte har ett headset på sig 2. hon filmas framifrån och pratar med någon precis framför henne (direkt in i kameran) 3. hon är människa (inte android)

udda

Skrivet av mrjeth:

Verkar ju ass löjligt

ÄR spelet så dåligt att de måste amvända kända skådespelare för att ens kunna selja de?

Ja, det är ju den enda anledningen till att jag skulle köpa det iallafall. Inte är det grafiken inte. Rena rama disney rts.


signatur
Medlem

Fyfan vad bäst! I'm so happy!

Medlem

Haha peter stormare som ryss. Klockrent. Lätt skaffa. Spela som sovjet är ganska roligt i spel. hehe.

Inaktiv

Shillinger!!!! haha och Peter Stormare feetttttt.

Medlem

Ready for battle Commrade!


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Stormare typecastingens typecasting..
En roll ett ansikte oavsett film.
Kul men han är over the rated..
My op-onion


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Inaktiv

We shall bury them!

Inaktiv

hehe hur skööönt som helst!

Medlem

tappa på fullt alvar hakan när jag såg listan :O.
Var inte intresserad innan med cutscenerna kan göra det värt ett köp

123
Skriv svar