Stjärnspäckat Red Alert 3

Medlem
Medlem

Kul med stormare och simmons iaf, de andra bryr jag mig inte så mycket om speciellt inte några brudar med större bröst än vapen.

Medlem

blondinen - där är inte Tanya från de gamla Red Alert spelen va?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Verkar lovande, men vad tusan ingen Lt. Zofia !??=(..och seriost att Japanska commando soldaten ska springa omkring i en skoluniform...um..ok. wierd.

Dock lovande spel trots att jag som sagt saknar Zofia starkt och hennes umm trevliga utstyrsel.

Medlem

Randy Couture!!! \m/

//LD

Medlem

Fy fan vilken genomrutten story.
Givet köp


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jonathan Pryce ser ju så jävla glad ut i sin roll. Tim Curry behöver bara visa sig för att vara bra - ja enligt mig då.

Det kanske blir att införskaffa, synd bara att jag aldrig direkt gillat varken C&C-original eller RA-spelen något vidare, förutom just mellansekvenserna dock. Mycket enformiga spel.

Inaktiv

Storyn kan ta sig, men det är Red Alert, värden bästa spel (i alla fall 2:an och Yuri's Revange).
Spelet ska köpas av alla som gillar strategi!

Skrivet av healesville:

Storyn kan ta sig, men det är Red Alert, värden bästa spel (i alla fall 2:an och Yuri's Revange).
Spelet ska köpas av alla som gillar strategi!

Helt fel, tycker bara Red alert 1 och aftermath är värt att hylla.


signatur
Medlem

Gina Carano :heart::heart::heart:

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Fy fan vilken genomrutten story.
Givet köp

haha, YUSH!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Vilka sköna vibbar man fick!, givet köp.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Satan säger jag bara vilka brudar. Googla brudarna o det blir ett givet köp fy fan!

Medlem

Härligt, men var är Yuri?


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Härligt, men var är Yuri?

Tråkigt nog vekar inte han vara med, men det är förstårligt om ryssarna ville förändra världen till det bättre så borde inte Yuri vara där.

Gen
Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Härligt, men var är Yuri?

Det var la han på den gråa bysten i början?

Medlem

Det var nog erhm Vladimir Lenin? Men dom är rätt lika

Medlem

Peter Stormare, den störste svenske skådisen genom tiderna!! Verkar fett coolt, och många ansikten man känner igen. Tror det är ett mycket bra spel som jag bara måste införskaffa när det kommer!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Coolt iam impressed, men jag hatar färgerna på enheterna i spelet

Skrivet av daskedennis:

Peter Stormare, den störste svenske skådisen genom tiderna!! Verkar fett coolt, och många ansikten man känner igen. Tror det är ett mycket bra spel som jag bara måste införskaffa när det kommer!

Nej han är inte större än Dolphan antar att det var före din tid.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av daskedennis:

Peter Stormare, den störste svenske skådisen genom tiderna!! Verkar fett coolt, och många ansikten man känner igen. Tror det är ett mycket bra spel som jag bara måste införskaffa när det kommer!

Nej han är inte större än Dolphan antar att det var före din tid.

Joo.. visst tusan är han större än Dolph. Dolph har väl bara Rocky och Universal Soldiers som är "storfilmer". Peter finns ju med precis överallt om man tänker efter.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Stormare var/är bra i Prison Break, tycker jag iaf.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av healesville:

Storyn kan ta sig, men det är Red Alert, värden bästa spel (i alla fall 2:an och Yuri's Revange).
Spelet ska köpas av alla som gillar strategi!

Helt fel, tycker bara Red alert 1 och aftermath är värt att hylla.

Amen!

Skrivet av mrjeth:

Verkar ju ass löjligt

ÄR spelet så dåligt att de måste amvända kända skådespelare för att ens kunna selja de?

Haha herregud. Don't skip school!

Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av daskedennis:

Peter Stormare, den störste svenske skådisen genom tiderna!! Verkar fett coolt, och många ansikten man känner igen. Tror det är ett mycket bra spel som jag bara måste införskaffa när det kommer!

Nej han är inte större än Dolphan antar att det var före din tid.

Joo.. visst tusan är han större än Dolph. Dolph har väl bara Rocky och Universal Soldiers som är "storfilmer". Peter finns ju med precis överallt om man tänker efter.

Om du räknar "Storfilmer" så nej då är Dolphan större. Dessutom har han gjort flest filmer. Dolphan ÄGER.


signatur
Medlem

Bästa trailern jag sett på ett bra tag, mycket mästerligt klippt, med bra tempo och lagom mängd info om storyn. Något man kanske inte tänker på

Medlem

Greta Garbo och Ingrid bergman är större.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jodå, man känner igen ett och annat namn...

123
Skriv svar