Robot
Far Cry 2

Uppföljare är knepiga historier. Även om de är bättre spel än föregångaren känns de aldrig lika nyskapande. Kan Far Cry 2 vara undantaget som bekräftar regeln? FZ tog planet till Kanada för att ta reda på svaret.

#far-cry-2, #crytek, #far-cry, #crysis


Medlem
Far Cry 2 spänner bröstet i FZ-förhandstitt

Det blir nog köp av detta, fast jag undrar om hela map editorn kommer till pc versionen, gör den det så blir det defenitivt ett köp


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

bokade igår, detta verkar bli riktigt bra
får hoppas dom inte släpper en konsolifierad version till pc med fuckad sensivity.
editorn borde ju följa med pc versionen också.

Medlem

Mycket intressant. Blir säkerligen ett köp till PC.

Medlem
Skrivet av Nils Karlén:

Bara inte Ubisoft snubblar på mållinjen och glömmer fixa till kontrollerna så kommer det nog bli bra.

Det är ju det som tydligen är det svåra nu för tiden...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Mycket bra förhandstitt, kommer nog tillbringa ex antal timmar framför det här spelet när det kommer ut. Editorn ser jag som ett stort +.

Medlem

Helt klart ett köp!

Inaktiv

Verkar sjukt bra, ska nog bli ett inköp

Medlem

Vad som verkligen skulle förstöra spelupplevelsen vore om jag som spelare attackerade ett läger, brände och förstörde det helt, gick en bit därifrån för att hämta mig, kanske sova och när jag kom tillbaks så var allt som innan. Det finns ingenting jag hatar mer än sådant.

Medlem

Saknar de vackra paradisömiljöerna från ettan... Mycket

Medlem

Ska köpa 2 av detta spel. PC och 360, eller PC och ps3. Vi får se vem som tar hem priset :). Men tror de blir xbox för skjutspel på PS3 äcklar mig. De har härliga avtryckare nu på deras kontroller men de e dumma att fortfarande använda R1 knappen som avtryckare.

Medlem

får den ett underbart multiplayer läge är jag såld, helt klart!

Medlem

Fc2 kommer krossa så hårt!!


signatur

Meep!

Inaktiv
Skrivet av conthox:
Skrivet av Nils Karlén:

Bara inte Ubisoft snubblar på mållinjen och glömmer fixa till kontrollerna så kommer det nog bli bra.

Det är ju det som tydligen är det svåra nu för tiden...

Det var kontrollerna till Krysslåda Helvarvarn som var dåliga antar jag?! .. Menar, svårt att misslyckas med kontrollerna till pc

Medlem
Skrivet av Heat:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Nils Karlén:

Bara inte Ubisoft snubblar på mållinjen och glömmer fixa till kontrollerna så kommer det nog bli bra.

Det är ju det som tydligen är det svåra nu för tiden...

Det var kontrollerna till Krysslåda Helvarvarn som var dåliga antar jag?! .. Menar, svårt att misslyckas med kontrollerna till pc

Jag syftade mest på att utvecklarna som gör spelet till konsol först och sedan gör PC-versionen inte lyckas göra om kontrollerna så att det passar knappbräda och pekdon.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Kontrollerna jag syftade på var Xboxens. Spelet utvecklades ursprungligen bara till pc men började konverteras till konsoler efter något år.

Medlem

En kvalfylld höst väntas då man inte vet om man ska köpa spelet till PC eller PS-3.


signatur

Det var detta...

Medlem

Detta är ett givet köp till PC, kanske även till krysslådan

Medlem
Skrivet av Nils Karlén:

Kontrollerna jag syftade på var Xboxens. Spelet utvecklades ursprungligen bara till pc men började konverteras till konsoler efter något år.

Ah, nice. För mig då...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hyfsat trist förhandstitt?!??!!? Enbart med fokus på en jävla konsoll!!! Vill ju veta hur PC-versionen känns såklart!!!!!!! Inte konstigt att man får problem med kontrollerna om man sitter med en handkontroll!! Helt omöjligt att spela FPS med en dylik!!!!!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Hyfsat trist förhandstitt?!??!!? Enbart med fokus på en jävla konsoll!!! Vill ju veta hur PC-versionen känns såklart!!!!!!! Inte konstigt att man får problem med kontrollerna om man sitter med en handkontroll!! Helt omöjligt att spela FPS med en dylik!!!!!!!

Jag tror du saknar några utropstecken där...


signatur

Korvspad.

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Hyfsat trist förhandstitt?!??!!? Enbart med fokus på en jävla konsoll!!! Vill ju veta hur PC-versionen känns såklart!!!!!!! Inte konstigt att man får problem med kontrollerna om man sitter med en handkontroll!! Helt omöjligt att spela FPS med en dylik!!!!!!!

Haha ehm.. What just happened?

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Hyfsat trist förhandstitt?!??!!? Enbart med fokus på en jävla konsoll!!! Vill ju veta hur PC-versionen känns såklart!!!!!!! Inte konstigt att man får problem med kontrollerna om man sitter med en handkontroll!! Helt omöjligt att spela FPS med en dylik!!!!!!!

40 bast och beter dig som 14? Pinsamt.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Bra skrivet FZ! Verkar riktigt intressant det här!

Medlem

efter att ha läst detta vill jag ha spelet. då är det ett bra spel och bra skrivet... hoppas min dator klarar av det bara.

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av JohnnyGreed:

Hyfsat trist förhandstitt?!??!!? Enbart med fokus på en jävla konsoll!!! Vill ju veta hur PC-versionen känns såklart!!!!!!! Inte konstigt att man får problem med kontrollerna om man sitter med en handkontroll!! Helt omöjligt att spela FPS med en dylik!!!!!!!

40 bast och beter dig som 14? Pinsamt.

??? Ehh... Å detta betyder alltså vad??? Att du tror dig veta vad man bör säga/tycka vid en viss ålder??? Ass...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av gryzor:
Skrivet av JohnnyGreed:

Hyfsat trist förhandstitt?!??!!? Enbart med fokus på en jävla konsoll!!! Vill ju veta hur PC-versionen känns såklart!!!!!!! Inte konstigt att man får problem med kontrollerna om man sitter med en handkontroll!! Helt omöjligt att spela FPS med en dylik!!!!!!!

40 bast och beter dig som 14? Pinsamt.

??? Ehh... Å detta betyder alltså vad??? Att du tror dig veta vad man bör säga/tycka vid en viss ålder??? Ass...

Det betyder att du har grava skrivsvårigheter.

Medlem

Far Cry 2 kommer ju att pwna ut Far Cry 1 Sjukt snyggt och verkar sketans kul!

Medlem

Nice, verkar bli ett bra spel 8)

1
Skriv svar