Fuel presenterat och filmat

Medlem
Fuel presenterat och filmat

Fint som snus!

Medlem

Ambitiöst! Tyvärr är det lite för likt Pure och Motorstorm spel-mässigt, men de kanske kan göra något speciellt av det.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Ser ju ut att kunna bli lite småkul tycker jag

MFC
Medlem

brum brum


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

ja kul med en ny tvist på ett racing lir. Kan bli bra, får se hur det utvecklar sig. Känns lite som Track mania på vissa ställen i filmen...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Give me fuel give me fire give me that witch i desire

Medlem

Påminde lite o mett spel som Codemasters släppte som hette 1nsane har jag för mig. Öppna banor med capture the flag o hold the flag o dylikt. Riktigt kul var det. Vore kul med ngt i den stilen.

Medlem
Skrivet av Ringo:

Påminde lite o mett spel som Codemasters släppte som hette 1nsane har jag för mig. Öppna banor med capture the flag o hold the flag o dylikt. Riktigt kul var det. Vore kul med ngt i den stilen.

Fattar fortfarande inte varför det aldrig kom nån uppföljare till det.. Helt underbart spel ju!
Det här spelet verkar intressant och ser bra ut, får hoppas på att de lyckas riktigt bra.

Medlem

Hoppas det blir liite verkligt iaf, inga 400m hopp tack.

Medlem

Ser riktigt grymt ut, som nån annan sa så verkar de va väldigt likt 1nsane

Medlem
Skrivet av Ringo:

Påminde lite o mett spel som Codemasters släppte som hette 1nsane har jag för mig. Öppna banor med capture the flag o hold the flag o dylikt. Riktigt kul var det. Vore kul med ngt i den stilen.

mmmmm 1nsane! oh the memories!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Fräckt. Då skall jag prova på att jaga tornados

Inaktiv
Skrivet av medieval_:

Give me fuel give me fire give me that witch i desire

Första jag kom att tänka på med.

Aldrig varit ett fan av bilspelsgenren men detta såg ju ballt ut.


signatur

dare to be bold

Medlem

Kaotisk racing blandat med den personliga favoriten i spelvärlden, free roaming <3 hoppas verkligen att de lyckas med detta spel, verkar ju hur schysst som hellst


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Frågan är hur dem ska lösa problemet med free roam och multiplayer. Kan inte vara kul att köra runt och köra Capture The Flag på en gigantisk bana med typ tolv pers som inte ens hittar varandra ^^.

1
Skriv svar