Gat däm vad jag hatar TDM i MW2

Flakmonkey
Gat däm vad jag hatar TDM i MW2

Helvetes jävla skit!! Jag brukar inte bli förbannad när jag lirar TV-spel, åker jag på stryk så åker jag på stryk. Ikväll var det dock ett undantag och det berodde enbart på att jag blev "tvingad" att spela TDM i Modern Warfare 2. Det var ju det enda som Höken ville spela och jag visste att jag skulle bli lack för jag blir alltid förbannad när jag spelar TDM i "långsamma" FPS. De går ju nästan alltid ut på att vara så försiktig som möjligt. Att ligga still i en buske och trycka tills du ser någon gå förbi och ta dem i ryggen. Oftast så är jag den som blir skjuten i ryggen eftersom jag inte har tålamod till att bara ligga och trycka... Team Cowardness borde det heta!!

Tror det är alla år med Unreal Tournament som förstört mig. Där går det ju också att spela TDM, men då finns det ingen poäng i att ligga och trycka. Då måste man ju röra på sig för att laget ska få alla powerups. Här belönas du med att ligga och trycka på ett helt annat sätt. Ta några enkla frags, fixa en killstreak, kalla in bombflyg och du får ett ännu större försprång... Nej det får bli andra spelsätt för min del, finns ju några att välja på. Hittills är Domination min favorit iaf. Mycket action och böljande spel fram och tillbaka...

Sen så vet jag inte om det är något fel på mina ögon, för jag har så jävla svårt att se motståndarna... ge mig brightskins!!!

Skönt att vara lite bitter ibland ^^

#blogg

nj
Medlem
Gat däm vad jag hatar TDM i MW2

Oj, nästan värre än mig...

Flakmonkey

Haha nj... ingen är värre än du

Medlem

Time-Division Multiplexing?

Medlem

Instämmer angående dessa långsamma FPS-spel. Pallar sällan att sitta och trycka i ett hörn och knäppa folk på avstånd men man blir ju så illa tvungen när det gäller TDM eller dylikt om man vill leva i mer än 2 min. Sen dom där förbannade respawn-tiderna mellan gångerna kan driva mig till vansinne ibland.

Fast på små och instängda maps funkar det bra att köra "quakestyle" och bara röja ner alla. Då känner man sig hemma direkt och slutar för det mesta i topp och det med råge.

Medlem

skaffa heart sensor (eller vad det nu heter)till ditt vapen så kan du springa runt och ha en större skans att slippa bli skjuten i ryggen


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Håller med, tdm suger hårt. Domination och headquarters är det roligaste. Jag ogillar skarpt alla olika flygplan och helikoptrar, streaks överlag faktiskt. T ex igår kom jag upp i flanken på 3 fiender och får precis fram siktet när en helihelvete slumpskjuter mig. Detta trots att jag hållit mig i skydd när jag avancerade... Kan man köra utan streaks på konsolerna? Av det jag spelat hittills får MW2 2/5 i betyg.


signatur

Tempus fugit.

Inaktiv

Haha!
Jag tyckte det inte var nån som satt o campade...
Du är bara bitter att du inte var bäst!

Och OM det nu var nån fegis som låg o campade.. Såg du inte i killcam vart han var så du kunde döda han?

Over and out
Höken

Flakmonkey
Skrivet av Hakang:

Haha!
Jag tyckte det inte var nån som satt o campade...
Du är bara bitter att du inte var bäst!

Och OM det nu var nån fegis som låg o campade.. Såg du inte i killcam vart han var så du kunde döda han?

Over and out
Höken

Klart jag är bitter, men inte för att jag inte var bäst, utan för att jag spelar så jävla dumt och klantigt. Och att se var de är hjälper ju inte så mycket när man inte hittar dit sen ^^

Men nu lirar man domination här... då ligger man i topp trots att man inte får så många frags... får ju poäng genom att vara en lagspelare, och det kan jag vara

Inaktiv

Sitter på tunnelbanan.. hemma om 15 så kör vi!

1
Skriv svar