Tomb Raider: Underworld filmat

Robot
Tomb Raider: Underworld filmat

Ser otroligt snyggt och spännande ut, ett givet köp imo.:up:


signatur
Medlem

Lookin' good!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

ser ju skitplastikt ut, hennes ben i slutet av filmen har ju överdrivna reflektioner :/, vart inte imponerad alls


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem
Skrivet av Ludolf:

ser ju skitplastikt ut, hennes ben i slutet av filmen har ju överdrivna reflektioner :/, vart inte imponerad alls

Vaselin


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

eller så har hon sådana där strumpbyxor på sig, bara för att se naken ut ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Rösten vid slutet var säkert bosstanten från ettan


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Har inte ens installerat Anniversary än och haft det i ett halvår snart. Det beskriver nog min relation till Lara Croft ganska väl.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Och jag som trodde att det inte kunde bli sämre

Inaktiv

Kändes som det var jävligt låg fps i början av filmen, när dom visade bergen etc

Medlem

Förstår inte varför hon har så stora tuttar? xD dom måste vara ivägen när hon klättrar upp för saker.. Pressa tuttarna mot berget jaao.. Eller har hon dom för att förföra fienden.

Jag vet, sex säljer!... men hon såg inte så där sexig ut faktiskt.. lite plastig.

Skrivet av corporaln0ll:

Förstår inte varför hon har så stora tuttar? xD dom måste vara ivägen när hon klättrar upp för saker.. Pressa tuttarna mot berget jaao.. Eller har hon dom för att förföra fienden.

Jag vet, sex säljer!... men hon såg inte så där sexig ut faktiskt.. lite plastig.

Stora? Normalstora tycker jag. Alla brudar är inte lika platta och välbyggda som modeller. De flesta är faktiskt lite mulliga.


signatur
Medlem
Skrivet av Ludolf:

ser ju skitplastikt ut, hennes ben i slutet av filmen har ju överdrivna reflektioner :/, vart inte imponerad alls

Eller så kom hon precis från vattnet?

Medlem

"Some games should never been made"

Nja man kan ju hoppas att det blir bra men jag tvivlar på det. Det enda som jag spelade mycket var tvåan. Känns tyvärr som de inte har utvecklat spelen speciellt mycket sen dess.

Medlem
Skrivet av L07u5:

"Some games should never been made"

Nja man kan ju hoppas att det blir bra men jag tvivlar på det. Det enda som jag spelade mycket var tvåan. Känns tyvärr som de inte har utvecklat spelen speciellt mycket sen dess.

Skojar du?

Anniversary och Legend var ett stort steg framåt, dom hade riktigt skön känsla, och väldigt intressanta pussel - något jag inte sett sen möjligtvis 3an.

Medlem

Hade sketkul med både Legends och Anniversary så detta är ett solklart köp för min del. Lagom mycket action och pussel klurigheter att klämma in bland alla JRPG man tuggar i sig.


signatur
Medlem

mmm storyn verkar ju awesome! Och tuffare dialog också

Medlem

Va tusan, det var ju inte särskillt snyggt alls. Ansiktet ser lika kantigt och platt ut som i de första spelen ju Jag som såg fram emot lite ögongodis i detta.

Medlem

verkar faktiskt bli en höjdare! efter legend och aniversary e allt med angel of darkness förlåtet!


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av corporaln0ll:

Förstår inte varför hon har så stora tuttar?

För att Indiana Jones inte spelas av Woody Allen...

Medlem

Tyckte det såg super bra ut. Givet köp för min del, jag fattar inte vissa personer som hänger sig på såna små detaljer som hur benen ser ut eller annat. Det måste vara jobbigt för dig att spela spel för du hela tiden letar efter fel, och de flesta spelen har massor av små fel. Jag vet själv, har själv varit sån en gång i tiden. Men slutade för jag såg att det tog bort allt nöje från spelandet.

Skrivet av dofilusåkaffe:

Stora? Normalstora tycker jag. Alla brudar är inte lika platta och välbyggda som modeller. De flesta är faktiskt lite mulliga.

Skojar du, om inte så tycker jag det inte var precis det mest PC du kunde använt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jo då, jag brukar oxå bada i olja varje dag för att blänka så där... Iof, det här kanske är Tomb Rider : Barbi? Ser ju plastig å dant ut, miljöerna ser bra ut men hon skulle behöva dra ner på oljebaden.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Gen
Medlem

Klart man blir våt av att springa runt i fuktiga miljöer med massa vatten hela tiden. Sen kan jag tänka mig att det är svettigt att göra all den akrobatik hon gör. Så olja...nja...

Skrivet av HaZe303:

Tyckte det såg super bra ut. Givet köp för min del, jag fattar inte vissa personer som hänger sig på såna små detaljer som hur benen ser ut eller annat. Det måste vara jobbigt för dig att spela spel för du hela tiden letar efter fel, och de flesta spelen har massor av små fel. Jag vet själv, har själv varit sån en gång i tiden. Men slutade för jag såg att det tog bort allt nöje från spelandet.

Skrivet av dofilusåkaffe:

Stora? Normalstora tycker jag. Alla brudar är inte lika platta och välbyggda som modeller. De flesta är faktiskt lite mulliga.

Skojar du, om inte så tycker jag det inte var precis det mest PC du kunde använt.


signatur
Skrivet av LannY:

Jo då, jag brukar oxå bada i olja varje dag för att blänka så där... Iof, det här kanske är Tomb Rider : Barbi? Ser ju plastig å dant ut, miljöerna ser bra ut men hon skulle behöva dra ner på oljebaden.

Hon kanske transpirerar ovanligt mycket.


signatur
ptr
Medlem

var var gameplay? snarare IN GAME. Jag väntar hellre på Uncharted 2!

Pansarknekt

Some games should lay of the epic before it gets laughable.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Om jag inte minns helt fel så har väl brösten MINSKAT sedan första spelet?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Japp de har minskat. Tror de gjorde det efter 2:an eller 3:an.


signatur
Medlem

Ett tag så behövde man ju fasiken widescreen för att få med nipplarna. Märktes ju om inte annat att det var engelsmän med i utvecklingen


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar