"PS4 och Xbox '720' om 3-4 år"

Robot
Medlem
"PS4 och Xbox '720' om 3-4 år"

Röstade på 2012, men det var för jag gillar inte oturstalet 13. Lär dyka upp då.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Håller med Redmac. Mest för jag inte orkar ha min egen åsikt :evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Digital distribution blir allt populärare. Bredbandet blir bättre. Nästa generation kommer erbjuda att sälja/hyra vanliga spel online precis som Steam. Nästa generation kommer likna PCn ännu mer än den nuvarande redan gör. Mer eller mindre så kommer det vara en brandad PC med en gamepad.

Medlem

Bara jag som inte fattar poängen med dessa röstningar? För övrigt borde det stå "När släpps nästa generations konsoler TROR DU?"

Medlem
Skrivet av Doggolainen:

Bara jag som inte fattar poängen med dessa röstningar? För övrigt borde det stå "När släpps nästa generations konsoler TROR DU?"

Sony och Microsoft kanske kommer in och kollar när vi tycker de ska släppa sina konsoller

Medlem

2010, absolut senast 2011.

Medlem

hoppas att nästa generation inte blir dyrare än 5-6 tusen..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Crytek klarar inte att optimera spel för konsollers hårdvara, så det är bättre att hoppas på nya konsoler

Medlem

Xbox 180 lär väl komma "snart" (2011), den har ju lite fler år på nacken, Playstation 3 tycker jag känns fräsch fortarande och kanske förnyas 2014-2015.:)

PS2:an kom ju 1999 och PS3:an 2006 detta jämfört med Xbox som kom 2001 och 360 2005. (Åren avser lansering i USA)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Fa-an vad intressant att veta när EN person TROR att något kommer släppas.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

varför bara en halv omvändning av xbox? varför inte göra en helomvändning. Meh.

håller också med skribb

ptr
Medlem

var är "tillbaka till nyheten" knappen efter att man har röstat?
Låter bra det här ialla fall om han har det minsta rätt. Då hinner man njuta av sitt ps3 ett bra tag utan att behöva hosta upp en massa pengar för ny hårdvara varje år (PC) och enda få se bättre och bättre grafik med tiden.

Medlem

2012-2013


signatur

Meep!

Medlem
Medlem

hoppas folk inser, microsoft och sony kommer inte släppa "nästa generations konsol" samtidigt. finns ingen sådan cykel längre... bara se gapet mellan 360 och ps3... så min röst gick mot när jag kan tänka mig se microsoft släppa nästa.

Medlem

Synd att PS3 är en tioårsprodukt


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Haha,


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Synd att PS3 är en tioårsprodukt

Har för mig att nån sony-kille sa att ps2 också var en tioårsprodukt. Det innebär ju att ps2 kommer finnas ytterliggare några år.

Så det finns inget som hindrar sony från att släppa ps4 innan ps3:an nått sin tioårsgräns.

Medlem
Skrivet av ptr:

var är "tillbaka till nyheten" knappen efter att man har röstat.

Sitter en vid min högra tumme :>

Medlem

2014 säger jag, dom kan pressa en hel del från PS3 än i alla fall. Nintendo kanske hinner med next gen tåget den här gången och inte bara kontrollen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

ptr
Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av ptr:

var är "tillbaka till nyheten" knappen efter att man har röstat.

Sitter en vid min högra tumme :>

haha! men eftersom man kan rösta igen då så räknas ju inte den första?

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Synd att PS3 är en tioårsprodukt

Folk som du verkar inte inse vad Sony menar med sitt uttalande. Varje konsol stödjs i 10 år men det menas INTE att nästa konsol kommer ut efter 10 år, utan i mellan fasen, precis som det hittills har varit men folk insisterar på att glömma bort detta faktum.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

härligt! blir ett klart köp!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

200X


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Slutet av 2011 känns ändå bra val, så man skulle kunna säga 2012, men jag rösta 2011.

Inaktiv

Hoppas att Mircosoft kan sätta konsolen på kartan.
Hoppas dom gör något så dom slår emot Sony.

Så det blir lite mera Action

Men jag tror att det 3-4 att få se nån slags prototyp. Men det kommer ta ca 7-8 år innan den åttonde generationer börjar

Medlem

Jag förstår inte var Xbox 720 kommer ifrån. Om något så borde det vara 1080.

Eftersom Xbox 2 hette 360, och 360 * 3 eftersom det är Xbox nr 3 nu så blir det 1080. Plus att 1080 är FullHD och det är framtiden.. Makes more sense. Men den bör komma 2010


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

PS4 = 2012

Xbox720 = 2010

Sanna mina ord.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Tror inte riktigt att nästa xbox kommer heta 720, MS kommer typ ta Xbox X eller nåt.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

12
Skriv svar