Filmdags - två gånger Far Cry 2

Robot
Inaktiv
Filmdags - två gånger Far Cry 2

Det här är spelet "boiling point" aldrig blev.

Inaktiv

Detta blir att inskaffa när priset har fallit till Xbox 360. Orkar inte lägga 599 kronor då jag kan vänta i 2 månader medans det ligger på 350 kr på spelbutiken.

Roligt och bra

Medlem

GE MIG, seriöst, map creator på konsol
Helt underbart!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Tuff mapeditor. Jag blev impad iallafall.


signatur

dare to be bold

Medlem

Har bara hunnit se trailern, men fy för fuck sake asså Se till att ladda ner HD-versionen! Detta ligger verkligen högst upp på min vill-ha spel-lista. Så här ska en trailer se ut!

Medlem

Editorn ser väldigt bra ut för att vara till en konsol.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jag vill ha spelet:( första ägde ju hopaps dom lyckas med farcry 2!!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Musiken i in-gametrailern, är inte det en låt från "Black Hawk Down" soundtracket?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Fy fan va gott

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Det här är spelet "boiling point" aldrig blev.

Exakt vad jag tänkte på

Medlem

Blev riktigt sugen på editorn!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

KoP
Medlem

Oooh, detta blir riktigt kul.. här ska lekas byggare Bob.

Inaktiv

Tror sångaren i det soundtracket är Baaba Maal.

Medlem

Cool editor där helt klart.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Trailern såg sjukt najs ut, verkar ha slipat det en hel del här och där sen den förra hd filmen jag såg, helhetsintrycket var mycket bättre och låten var sjukt stämningsgivande, then again så är det en trailer och inte en gameplay film, better not get too excited.

Har inte fått ner editorn än, går slöare än vad det brukar göra, perfekt nu när man ska dra en 1GB film i stället för 50MB filmer som det brukar vara.

Ser ut som ett spel värt att införskaffa för en gångs skull.


signatur
Medlem

Bästa berättarrösten ever xD.

PS: musiken från trailern är Rachid Tara med Barra Barra, Algerisk rock xD

Medlem

Editorn är näst intill den samma som dom använde i de tidigare spelen till konsol.För övrigt ser det mycket bra ut. Tur är att det kommer även till konsol även den här gången så man kan njuta av allt godis utan att spendera pengar på en ny dator.Hoppas bara att det kommer att vara lika underhållande som ettan var, så är det en solklar succé.


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Editorn tyckte jag helt klart var imponerande, ska bli kul när det kommer! DE E NAJS!, de e de som e power

Medlem

de bara sprutar ur sig trailers..

Medlem

Är grafiken sänkt i editorn? För det såg inte särskillt vackert ut där. Tänkte om det kommer vara några stora grafik-skillnader mellan PC- och konsol-versionerna. Ska man döma efter diverse film-klipp man har sett så ser prestandan ut att vara gränsfall även för de tuffare datorerna.

Inaktiv

Tänkte precis också på Boiling Point. Det var ett bra spel, men långt ifrån fulländat. Detta verkar bli oerhört bra, ska köpas till dator.

Medlem
Skrivet av Mystemoo:

PS: musiken från trailern är Rachid Tara med Barra Barra, Algerisk rock xD

TACK


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Ser väldigt bra ut, givet köp!

Medlem

Vackert. Fin Mapeditor också, ser nästan exakt ut som den från Far Cry Instincts Evolution.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Tufft! Som Tony Hawk typ. Fett nice så kan man bygga multiplayer maps och lira med polarna

Medlem

dags att spara en väldans massa pengar, säkert 6-7 st spel som man gärna vill skaffa i höst! Mumma vilket spelår detta kommer att bli!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Editorn ser ut att vara på 360 videon säkert renderad på monsterdator, eller så är bara editorn på en "vanlig" dator.

Medlem

Kolla editor movien igen så ser ni att han sitter på en Vista dator och leker, muspekaren avslöjar.

Edit: Jag hade nog fel,


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

123
Skriv svar