Filmdags - två gånger Far Cry 2

Gen
Medlem

Come to papa!

Medlem

Ljudet är inte synkat, förstör halva idén med trailern :/

Pansarknekt

De där med att det en som sätter stopp är kreativiteten kan man ju ta med en nypa salt. Lite 3dmodellering och ljudmixning kan nog oxxå hjälpa till.

Sen BHD låten i översta filmen känns lite underlig. Vill inte tänka på BHD när jag spelar detta.
Känns heller inte som det borde vara svårt att komma på nåt eget, eller signa nån egen exklusiv artist från afrika. Det är ju inte så alla artister därifrån har jobb redan.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Det där fasn en fruktansvärt imponerande map-editor!!
Skulle fan kunna köpa spelet endast för den!
Jag tror Far Cry 2 kommer vara 1:a på försäljningslistan länge


signatur

Rawr

Medlem

@blesserad

Jag försöker inte ändra din åsikt. Jag kommenterade hur du taldae om din åsikt som att det vore vad "alla" anser rent generellt så här ett år efter att spelet släppts.

Det finns dock ingen anledning att föra vidare denna diskussion då det inte leder någonvart.

Medlem

garanterat köp, värkar bättre story än ettan. är inte mycket för muterade apor


signatur

La la la lag!

Skrivet av deftune:

De där med att det en som sätter stopp är kreativiteten kan man ju ta med en nypa salt. Lite 3dmodellering och ljudmixning kan nog oxxå hjälpa till.

Sen BHD låten i översta filmen känns lite underlig. Vill inte tänka på BHD när jag spelar detta.
Känns heller inte som det borde vara svårt att komma på nåt eget, eller signa nån egen exklusiv artist från afrika. Det är ju inte så alla artister därifrån har jobb redan.

Tror inte de har några "artister" där nere. Kanske om de kunde signa en kille som slår på djungeltrummor. Borde finnas några sådana. Hade vart coolt.:up:


signatur
Inaktiv

Fasen va bra att dem har map creator annars hade det inte varit lika bra!
/Joelit0:D

123
Skriv svar