Msi rx9800pro drivers

Medlem
Msi rx9800pro drivers

Jag har funderat på om jag borde skaffa ett nytt grafikkort men min budget verkar inte tycka om den idèn för tillfället. Jag tänkte att jag skulle kunna köra med mitt gamla kort, Msi rx9800pro, ännu en stund tills jag uppgraderar mitt system. Har någon av er erfarenhet av kortet ifråga? Finns det någon driver som lämpar sig bra för detta kort eller gäller det bara att köra med den nyaste catalysten som kommit ut? Finns det något annat sätt för att få lite "fjång" i kortet?

Medlem

Du kan alltid prova Omega Drivers, de brukar funka bra till lite äldre Radeonkort.
Tyvärr har killen som kodar drivrutinerna fastnat i WoW-träsket så han har inte uppdaterat drivrutinerna sen i juni

Installera oxå Ati Tray Tools som följer med Omega Drivers, den har ett mycket bra överklockningsverktyg som du kan prova. Gå in på Hardware/Overklocking settings. Klicka på "Show 3D Renderer" och sen på "Find max for GPU". När den är klar (tar 10-15 min) kör du "Find max for MEM". Sen klickar du i rutorna "Include clocks in profile" och "Load selected profile at startup" och sen sparar du.

1
Skriv svar