Duke Nukem 3D för 360 färdigt

Robot
Medlem
Duke Nukem 3D för 360 färdigt

Wooot, detta lär införskaffas då jag aldrig lirade orginalet ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Medlem

Det blir absolut ett köp must have!

Medlem

Whoa! Under bråkdelen av en sekund, innan hjärnan processade "3D" i rubriken, tänkte jag att Duke Nukem Forever var klart..

Medlem

Då är vi två där andman


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Vet någon om de piffat upp grafiken?

Medlem

trodde också det var forever :> men då ska nog fz ha en fyrverkeri show

Medlem

Vad är duke nukem för nåt? aldrig hört talas om *ironisk*

Får ta o ge det en titt

Medlem

andman: No kidding, jag fick en smärre chock...

Medlem

It's time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Så det är de här dom sysslat med istället för att arbeta på DNF? Ja de är ju iaf inte dåliga nyheter, men ja hade hellre sett att de stod Forever istället för 3D, men de blir ett köp hur som helst.

Medlem

Klart dom släpper detta innan Forever så att folket ska sukta ännu mer efter DNF, som jag tror inte tar allt för lång tid extra tills de är klart heller.

Medlem

Nostalgi på hög nivå. Tveksam om det har åldrats med värdighet men vi får väl se.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Om dessutom alla gosiga map-packs man spelade då det begav sig följer med är det ett givet köp. Har mycket goda multiplayer-minnen av det här på diverse lan.

:gäsp: vaknade nyss och fick se rubriken och fick en smärre chock jag med.

Detta är ju ett av de riktigt stora spelen. Snacka om nostalgi. Jag satt och lanade med detta i många år.
Gosigt värre :up::heart:


signatur
Inaktiv

Trodde att det rörde sig om duke nukem Forever.
Men mej, det spelet blir nog aldrig klart.

Medlem

Då är ju frågan hur lång tid det tar för dem att göra DNF nedladdningsbart till Xbox 720...

Medlem

Åh, rubriken lurade mig , trodde det var något nytt som var på g


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Klart dom släpper detta innan Forever så att folket ska sukta ännu mer efter DNF, som jag tror inte tar allt för lång tid extra tills de är klart heller.

Nja, hoppas inte på för mycket

Kommer ihåg en herrans massa år sen när jag väntade på att ladda ner SOF1-demot, och lästa på SOF-forumet en fråga om ifall Raven var rädda för att behöva konkurrera med DNF
Tror nån från Raven svarade att eftersom DNF ska komma ut typ ett halvår efter SOF så kommer de inte konkurrera egentligen... och det var ju typ år 2000 eller nåt

Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av AstroCreep:

Klart dom släpper detta innan Forever så att folket ska sukta ännu mer efter DNF, som jag tror inte tar allt för lång tid extra tills de är klart heller.

Nja, hoppas inte på för mycket

Kommer ihåg en herrans massa år sen när jag väntade på att ladda ner SOF1-demot, och lästa på SOF-forumet en fråga om ifall Raven var rädda för att behöva konkurrera med DNF
Tror nån från Raven svarade att eftersom DNF ska komma ut typ ett halvår efter SOF så kommer de inte konkurrera egentligen... och det var ju typ år 2000 eller nåt

Längre tillbaka än så tror jag. Har en gammal PCgamer tidning som är från 1998 där de skriver artikel om "lanseringen" av just "Duke Nukem Forever-never".


signatur
Medlem

Om man vill så kan man ju alltid lira Hi-Res-modden till DN3D. Lite väl plastig grafik, men lugnt snyggare än originalet (om man nu inte föredrar old school sprites såklart!)

http://hrp.duke4.net/


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Kungen har redan kommit till 360, han heter Doomguy!

Medlem

Time to chew bubblegum and kick ass. And I'm all out of bubblegum.


signatur
Medlem

ska lätt skaffa detta!

Medlem

Vore kul om de slängde in editorn också, satt många timmar med det. Var det 22 för att göra en dörr? Nånting på 22 iaf.

Sen satt man länge och försökte få seriel kabel att fungera, inte enkelt det. Men kul när det funka, de få gånger det gjorde. Att man tar sånt för givet nu för tiden.

Inaktiv

Det var på tiden!

edit: Det var det visst inte. -_-


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Kul! Fast grejen med nostalgispel brukar vara att de ger en härlig känsla att spela igen... i ca 15 minuter... Sen börjar man inse att det nog känns rätt gammalt ändå och tröttnar.

Köp det inte för dyrt.

Medlem

BLev oxo tillfälligt "lurad".. tänkte "VAFAN till konsol?"


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Intitiala reaktionen var att det var Duke nukem forever. Och min reaktion blev alltså ungefär densamma som om DN:s huvudnyhet var att man hittat intelligent liv på mars.

12
Skriv svar