Nya Overlord-titlar presenterade

Medlem
Nya Overlord-titlar presenterade

Bah, ville tro att detta skulle vara vårat nya DK 3 men man fick ju inte ens ha ihjäl dom goda vill jag minnas. :<

Medlem

säger de sammma vrf gör dom inte dungeon keeper 3 dom 2 första va ju så bra


signatur

Lille karmen

Medlem

Mjo... hade också hoppats att det skulle bli mer likt DK-serien.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Woho! Äntligen!
Hoppas de gör det möjligt att fixa ens lya lite mera, samt lite mera val med sin mistress

Medlem

Ge mig Dungeon Keeper....!


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Overlord = Kul
Dungeon Keeper = Mäktigt!
Allt jag vill ha är en riktigt fin mix

Medlem

Overlord hade en bra ide, det var kul att skicka sina små critters, måste säga att jag finner det intressant, blev sugen på att lägga in overlord igen

Medlem

Mm ettan var ju faktiskt rätt underhållande, om än lite kort. Skulle nog inte banga på en tvåa, känns som att det bara kan bli bättre.

Medlem

Overload Dark Legend-grafiken ser lika färgglatt ut som Diablo 3.

Medlem

Härligt! Finns inget skönare efter en hård arbetsdag än att få röja runt med sina minions!

Skrivet av FL3JM:

Overload Dark Legend-grafiken ser lika färgglatt ut som Diablo 3.

haha bra sagt!

Word


signatur
Medlem

Blir kul med en uppföljare, 1an var uppskaddat här hemma.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

URK
Medlem

1an var bra men kort och lite val möjligheter men hade grunden och var roligt. förutom expansionen som var kass i handlings väg.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Jepp, 1an hade några bra idéer och uppslag som kändes rätt fräscha. Storyn var rätt kul också, och humorn träffade ofta rätt.

Hoppas de kan bygga vidare på den här grunden till 2an, om så görs så kan det bli riktigt jäkla bra.

Medlem

Jag ville gilla ettan, men kände bara att det kunde ha varit sååå mycket bättre.

Medlem

Det kan det alltid. Det var en klar favorit för mig dock. Riktigt skön humor i Overlord.

Medlem

Jag tyckte också om Overlord.
Hoppas de har mer Rpg inslag i 2:an!


signatur

PIRANHA BYTES FTW

1
Skriv svar