Star Wars: The Force Unleashed-demo på torsdag

Robot
Medlem
Star Wars: The Force Unleashed-demo på torsdag

Nice!!! kan knappt bärga mig

Medlem

Här ska tankas!

Medlem

hmm, brukar tycka demon brukar förstöra första intrycket av spel. Men det här är onekligen väldigt lockande.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Det säger man inte nej till:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

W00T! ska bli kul

Medlem

det här kan gå hur som helst. tror inte jag sett en enda review av det heller så..

Men Sug ljussabel! Hur FAN kan de släppas till PS2 men inte till PC, de går fan på droger, de kan iaf släppa de till PC lite senare


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Har väntat i evigheter på att testa det här spelet.

Citat:

det här kan gå hur som helst. tror inte jag sett en enda review av det heller så..

Det kommer ut slutet av nästa månad så det är inte konstigt att du inte har set någon review än.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fan att min Xbox är trasig då! Måtte jag få tillbaka den denna veckan.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Surt att man inte har en såndär HDD doe.

Spelet ser nice ut men skandal att man inte kan göra lite mer "skada" med sin ljussabel... typ skära av något

Medlem

GE MIG TILL PC!!

Medlem

Fettt lääängta

MFC
Medlem

hm.. gnugga skägget tänker jag göra eftersom jag bara har Wii.. men det ska bli intressant att se reaktionerna.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

WOHOOOO! Äntligen lite StarWars till Kexboxet! Har varit taggad som fan till det här efter att jag var på Star Wars Exhibition i Ö-vik.

Medlem

WOOOOOOOTTTTTT!!!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Skoj att en trailer som visades upp på FZ utan spoilervarning spoilade HALVA storyn. Bra bra!

Inaktiv

Men va bra... Samma dag som man börjar skolan, LucasArts ni gör bara smartare och smartare beslut!

Inget KOTOR III, Inget Battlefront 3, ett KOTOR MMO (som alla vill ha - ironi) och nu ett demo av jävla TFU samma dag som skolan börjar (för mig). Det skulle inte skada att fått det tidigare!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Yay


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Bara att hoppas att dom levererar så ni inte blir besvikna.


signatur
Medlem

ooj själv är jag inte intresserad av det (kommer dock testa det )

men ett par av mina polare kommer brinna i morgon då de får veta de längtar ju som satan


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Ser verligen fram emot det här spelet och demot, hoppas bara att jag hinner få hem min nya Xbox 360 Elite som jag beställt tills dess.

Medlem

Fan vad najs. Jag har stora förhoppningar om det här spelet. Förhoppningsvis är det lika bra som det verkar på videos.

Medlem

Kommer spamma mitt PSN på torsdag!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

varför köpte jag arcade versionen

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Men va bra... Samma dag som man börjar skolan, LucasArts ni gör bara smartare och smartare beslut!

Inget KOTOR III, Inget Battlefront 3, ett KOTOR MMO (som alla vill ha - ironi) och nu ett demo av jävla TFU samma dag som skolan börjar (för mig). Det skulle inte skada att fått det tidigare!

ofta dem skulle tatt hänsyn till sånt?

Medlem

Sweet, de ska tankas så fort de släpps

Medlem

Tankar nog både på PSN och XBL. Se vilken konsoll som vinner ett köp av spelet

Medlem

Finns ingen som helst ursäkt till att detta spel inte kommer till PC. Förutom att Lucasarts är så jävla rädda för piratkopiering, jävla fegisar!

Jävla besviken jag är på dom nu.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Någon som vet något om PSP-versionen?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

123
Skriv svar