Burnout Paradise till Playstation Store i höst

Robot
Medlem
Burnout Paradise till Playstation Store i höst

Dom borde släppa fler spel såhär, samt kanske ha lite lägre pris...Tror fler skulle köpa spelen, framförallt för att det är bekvämt och snabbt. 190:- är inte heller så mycket pengar...

Medlem

skönt att slippa gå till butiken om det här blir större!

synd bara att jag gillar fodral

Flakmonkey
Skrivet av MonsterGuden:

skönt att slippa gå till butiken om det här blir större!

synd bara att jag gillar fodral

Samma här, men så länge båda alternativen finns så är det ju hur bra som helst

Medlem

Bra där! 180kr och digital nerladdning är helt ok!

Medlem

Hur stor är spelet?

ptr
Medlem

trevlig nyhet! önskar alla spel släpptes så här, samtidigt som det släpps i butik. Fan vad spel jag skulle köpa då.

Flakmonkey
Skrivet av Noken:

Hur stor är spelet?

Ett par gig får man väl förmoda

Så känns som att det är läge att köpa en ny HDD till PS3an ^^

Medlem

$30? Christmas came early!

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Noken:

Hur stor är spelet?

Ett par gig får man väl förmoda

Så känns som att det är läge att köpa en ny HDD till PS3an ^^

Hehe jo, speciellt om de börjar släppa spel som utnyttjat hela utrymmet på en Blu-Ray

Medlem

Bra att det kommer fler spel till PSN. Tror det finns 3 PS3 titlar på PSN, Warhawk, Grand Turismo och Siren Blood Curse.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

Bra att det kommer fler spel till PSN. Tror det finns 3 PS3 titlar på PSN, Warhawk, Grand Turismo och Siren Blood Curse.

Finns ju betydligt fler... fl0w, super stardust, pain, pixeljunk eden, etc etc.... fast de du listar är ju de enda som också säljs i butik som "vanliga" spel.

Inaktiv

Ja nu är det nog dags att överväga en 250Gb till ps3n


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Night Hawk:

Bra att det kommer fler spel till PSN. Tror det finns 3 PS3 titlar på PSN, Warhawk, Grand Turismo och Siren Blood Curse.

Finns ju betydligt fler... fl0w, super stardust, pain, pixeljunk eden, etc etc.... fast de du listar är ju de enda som också säljs i butik som "vanliga" spel.

Jo jag menade spel som finns redan i butik.
Inte små spel som flow ect.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Helt okej tycker jag, dock kommer jag aldrig vilja köpa fullprisspel digitalt, min gräns går vid ca 200:- inte mer, då ska det vara på skiva.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

wth jag pröjsade 700 spänn för detta !
mer spel till psn !
om man av nån anledning skulle rensa hårddisken och spelet försvinner, blir man tvungen att betala för det igen isf?
eller har dom koll på vilka som betalat för det tidigare ?

Medlem

weey

kommer det gå med Split screen?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Ikkay:

wth jag pröjsade 700 spänn för detta !
mer spel till psn !
om man av nån anledning skulle rensa hårddisken och spelet försvinner, blir man tvungen att betala för det igen isf?
eller har dom koll på vilka som betalat för det tidigare ?

alla köp finns registrerade på din profil på PSN där du kan gå in och hämta det igen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Ett spel som jag faktiskt har velat ha men som inte har prioreterats bara! Givet köp när det kommer till PSN.

Medlem

Körde demot, riktigt kul. Fast GTA IV tar bilplatsen


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Detta borde ske på Xbox Live också. Att man har ett stort urval av modeller borde inte begränsa urvalet på online-tjänsten. Vill man köpa spelet digitalt så får man helt enkelt köpa en större hårddisk.

Microsoft skall inte behöva begränsa sig efter att några har för små hårddiskar. Låt spelet släppas på Xbox Live säger jag. MS borde dock sänka priset sina hårddiskar..

1
Skriv svar