Just nu är jag inte glad på Infinity Ward

Flakmonkey
Just nu är jag inte glad på Infinity Ward

Jo jag gav #Call of Duty: Modern Warfare 2 full pott i min recension och det är inget betyg jag ångrar. Spelet är ju fantastiskt på alla sätt och vis, problemet just nu är bara att jag inte kan spela det ordentligt. Har ju köpt Playstation 3-versionen för att kunna lira med alla kompisar och det skulle normalt sett inte vara några problem om inte #Infinity Ward klantat till onlinefunktionaliten. Igår kunde man inte bjuda in kompisarna till ett "party" för att hoppa in i en match tillsammans. Det var också strul med troféerna som inte låstes upp ordentligt och de patchades idag. Tyvärr så orsakade de ännu större problem med onlinespelandet för nu kan man inte lira alls. Den står bara och tuggar när man ska få ner sin rank, etc utan att man får komma in. Grymt irriterande!

Självklart är det fruktansvärt livat på det officiella forumet. Eller det var livat ska jag kanske säga för det har nämligen gått ner nu. Väldans massa många människor som klagar och det har de all rätt att göra. Har man köpt ett spel så vill man ju kunna spela det även om man självklart inte dör av att vänta en dag till... Nästan så att jag önskar att spelet var kass för då hade det ju inte vara lika jobbigt. Nu vill man ju ingenting hellre än att smiska lite rumpa online

Men men, IW jobbar säkerligen så hårt de bara kan på det så det kommer säkert upp snart och fram tills dess går det ju ingen nöd på en direkt - finns ju en SP-kampanj att lira igenom ännu en gång så att man får lite troféer ^^

#blogg

Medlem
Just nu är jag inte glad på Infinity Ward

Jag är otroligt besviken. Fyfan IW, fyfan.

Medlem

Hittade en lösning igår på invite problemet iaf, Hosten bjuder in personen, personen med inviten loggar ur psn och loggar in igen, och accepterar sedan inviten. Vips så kom han in

Flakmonkey
Skrivet av BlackBurn:

Hittade en lösning igår på invite problemet iaf, Hosten bjuder in personen, personen med inviten loggar ur psn och loggar in igen, och accepterar sedan inviten. Vips så kom han in

Jo vi läste om den i morse när vi kom till jobbet så tänkte ju testa den ikväll... men tji fick vi ^^

1
Skriv svar