Epic Games samarbetar med Electronic Arts

Robot
Medlem
Epic Games samarbetar med Electronic Arts

vadå, oddsen inte allt för höga bara för att dom redan gjort ett sådant spel? Eller va, va va?

Inaktiv

Kom ihåg också, People Can Fly portade Gears1 till PC...


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Farligt farligt...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

GE OSS PAINKILLER 2!


signatur

Videomupp

Medlem

*Epic Arts*

Can't wait to see it

Medlem

Kan säga som så att jag inte vill ha Painkiller 2 till konsol iaf.
Om det mot förmodan inte har tngb/mus styrning då.

För de som spelat Painkiller vet att styra ett sådant snabbt spel med kontroll inte kommer fungera.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Exakt PC äger


signatur
Medlem
Skrivet av nkepke:

vadå, oddsen inte allt för höga bara för att dom redan gjort ett sådant spel? Eller va, va va?

Höga odds = låg sannolikhet


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av WildThing:

GE OSS PAINKILLER 2!

Skrivet av dofilusåkaffe:

Exakt PC äger

Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Kom ihåg också, People Can Fly portade Gears1 till PC...

Att utveckla ett eget spel och att porta någon annans spel är ju två helt olika saker. Painkiller och dess expansion var riktigt bra spel, så jag litar på att dom lyckas nästan lika bra denna gången också. Det som förbryllar mig är som tidigare nämnt att konsol-versioner även skall släppas. Det känns då som att dom kommer tappa Painkillers tempo

Inaktiv
Skrivet av Mr. Bravo:
Skrivet av WildThing:

GE OSS PAINKILLER 2!

Skrivet av dofilusåkaffe:

Exakt PC äger

Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Kom ihåg också, People Can Fly portade Gears1 till PC...

Att utveckla ett eget spel och att porta någon annans spel är ju två helt olika saker. Painkiller och dess expansion var riktigt bra spel, så jag litar på att dom lyckas nästan lika bra denna gången också. Det som förbryllar mig är som tidigare nämnt att konsol-versioner även skall släppas. Det känns då som att dom kommer tappa Painkillers tempo

Jag sa bara "kom ihåg också"
Vill ha Painkiller 2 med, det skulle sitta fint.
Vettifan om Epic sätter PCF på portning av Gears2 till PC, om det nu händer vill säga.

Eller Painkiller 2 med UnrealEngine 3.5. yay!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Fan ett Painkiller 2 skulle vara jävligt fint.
1:an var ett utav 2004 års mest underskattade spel utan tvekan


signatur

<3

Medlem

Painkiller såg ju ut som ett nybakat rövhål redan när det släpptes och hade så lite spelkänsla så man blev ledsen.. Hoppas dom kan överträffa sig själva ett par hästlängder, annars blir det tunnsått.

Medlem

EPIC!


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar