16-åring hoppar av skolan för Guitar Hero

Robot
Medlem
16-åring hoppar av skolan för Guitar Hero

haha när ser man sen nyheter om andra pros som hoppar av skolan för cod4, cs etc.

Religiösa skolor borde förbjudas över hela världen...


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

MFC
Medlem

Fatta en riktig gura o börja lira i ett band istället..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Han följer sin dröm, skönt ju.

+ Att han har fortfarande hemundervisning.

Inaktiv

Jag ska göra gymnasium valet om ett par månader

Fast jag föredrar ett "riktigt" jobb

Medlem

haha:D ens egna val ju men skolan är viktigt även fast det är tråkigt jobbigt:(


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Haha sikken lirare
Är ju dock hans val så why not

Inaktiv
Medlem

Who can blame him. Han gick ju ändå i en religös skola. Han borde dock gå på en vanlig skola ist... För Spel kan han nog inte leva på hela livet :P.

Inaktiv
Skrivet av MFC:

Fatta en riktig gura o börja lira i ett band istället..

^


signatur

Just because i don't care doesn't means i don't understand

Medlem

Om jag fick välja mellan att spela Free bird tills jag fyller 18 istället för att sitta och plugga skulle jag lätt välja alternativ 1 xD

Inaktiv

Tur han valde hemundervisning, kan bli tungt för grabben annars om han skulle tex bryta ett finger och inte kunna trycka snabbt på knappar i följd längre :/

Medlem

Tycker att han borde börja spela riktig gitarr istället, Guitar Hero är inte ens i närheten av att vara lika roligt som att spela gitarr. Men han gjorde i alla fall rätt i att hoppa av en religiös skola :).

Medlem

Påminner om Southpark avsnittet, där dom driver med guitar hero nördar

Medlem

6400 på "några" månader, wow


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Nice, spela GH och tjäna pengar på det =D


signatur

Rawr

Medlem

Hans livs misstag


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av MiLeS:

6400 på "några" månader, wow

Tjänar man ju fan i veckan typ

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av MiLeS:

6400 på "några" månader, wow

Tjänar man ju fan i veckan typ

är väl inget fel på 6400kr på ett par månader när man bara är 16 och fortfarande pluggar?
Är i alla fall mer än vad jag fick vid den åldern.

Inaktiv
Skrivet av SuperTank:

Hans livs misstag

Nej det behöver det inte vara. Han kanske har en riktig Talang. Man har bara en chans i livet och han tar den just nu.

Roligt att se folk gör sånt här

Medlem

Jag hade ingen aning om att man kunde tjäna pengar på GH. Hur vinner man en tävling om alla deltagare är "proffs" och får 100%?..

Medlem

Skippa religiösa skolan = bra

Tro att man kan leva på Guitar Hero = idiotiskt

Hur länge kommer Guitar Hero vara kul egentligen? Det kommer inte att bli 15 st Guitar Hero, så han får ta och skaffa sig en riktigt utbildning istället. Men visst, det är ju upp till honom.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

vilken tomte...

Medlem

Ja, lycka till att leva på Guitar Hero i framtiden

Medlem
Medlem

hm, har han tänkt sig göra sen då, tror inte han kommer vara för lycklig efter att ha suttit å spela gh i några år varje dag i rad.

Skrivet av MFC:

Fatta en riktig gura o börja lira i ett band istället..

Ja han kan ju starta ett liknande band som "The kristet utseende" för att håna de religiösa i staden.


signatur
Medlem
Skrivet av SuperTank:

Hans livs misstag

Nja de skulle jag väl inte påstå. Snart kommer ju 4an, och där ska man ju kunna göra egen musik, och har han tur så kanske han blir en rockstjärna tack vare de. Han är bara 16år, så han har gott om tid på sig att göra många misstag.

Medlem
Skrivet av Disasterpiece:

hm, har han tänkt sig göra sen då, tror inte han kommer vara för lycklig efter att ha suttit å spela gh i några år varje dag i rad.

Det lär han vara. Han slipper den religösa skolan, det lär han säkerligen tycka att de är bland de bästa han gjort i resten av hans liv.
Plus att han har hemundervisning så de lär nog inte bli några problem alls.

Skriv svar