Nätrollspelet Aion framför kameran

Robot
Nätrollspelet Aion framför kameran
Inaktiv
Nätrollspelet Aion framför kameran

bara det inte börjar med att "min son har sprungit bort, kan du hitta honom" alternativt döda fem små djur så är jag nöjd

Medlem
Skrivet av Aresz:

bara det inte börjar med att "min son har sprungit bort, kan du hitta honom" alternativt döda fem små djur så är jag nöjd

Snälla, du kan lita på NCSoft.:up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Instämmer med Aresz. Spelet verkar faktiskt rätt intressant och det skulle vara synd om det blir för mycket sånt tjat.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Någon annan som har problem med uppspelningen en bit in i filmen? Gäller både flash-versionen och den nerladdade.

Medlem

Ja, den verkade ta stopp mitt i ...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jopp, fel på filmen...

Sjukt bra spel verkar det vara.

Medlem

sjukt fattig trailer, får mig att inte vilja spela spelet...

Medlem
Skrivet av cruuse:

sjukt fattig trailer, får mig att inte vilja spela spelet...

Medlem
Skrivet av Pyrox:

Jopp, fel på filmen...

Sjukt bra spel verkar det vara.

Vad är det som verkar så bra? Tycker det ser ut som vilket spel som helst.

Medlem

Den här trailern fick mig att TAPPA intresse för spelet. Fast även de bästa ska väl klanta sig någon gång, det bevisar bara att vi inte har med maskiner att göra? (NCsoft)

Medlem

Ser ut som vilket Asian MMO som helst


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"He showed me a TERRIFYING future"

meh...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ser ut som vilket Asian MMO som helst

Håller med men samtidigt, när gjorde nån nånting nytt med ett MMO och lyckades? Har inga större förhoppningar om något MMO-spel som det är nu.

Medlem

Nu blev jag lite besviken.


signatur
Medlem

Jag tror inte det här spelet kommer bli en hit tyvär

Medlem

Låt mig gissa. Det finns x raser, y klasser och du levlar genom att få exp, där du grindar så inihelvete och utför quests som innefattar att leka springpojke, grinda ännu mer fast av en specifik sort och samlar ihop 10 råttsvansar, som sedan uppgraderas till att samla 10 björnöron när du blir level 30.

Och du känner dig jätteunik som "the chosen one" innan du blir varse om att det springer runt 30.000 andra "the chosen ones".

Medlem

Ser mer ut som ett gratis mmo spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

fy fan för ncsoft.. kalkerpapper mellan spelen


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av KlosterKatten:

Ser ut som vilket Asian MMO som helst

Håller med men samtidigt, när gjorde nån nånting nytt med ett MMO och lyckades? Har inga större förhoppningar om något MMO-spel som det är nu.

Gamla StarWars Galaxy innan dom slaktade ner det till en sketen wowklon. hus, guildhallar, mass/world pvp, grymmm crafting, politikerklass, entertainer, bountyhunters vs jedi, enskilt bästa pvp i mmo någonsin.

Wow är roten till allt ont :evil:

Medlem
Skrivet av Schimpans:

Låt mig gissa. Det finns x raser, y klasser och du levlar genom att få exp, där du grindar så inihelvete och utför quests som innefattar att leka springpojke, grinda ännu mer fast av en specifik sort och samlar ihop 10 råttsvansar, som sedan uppgraderas till att samla 10 björnöron när du blir level 30.

Och du känner dig jätteunik som "the chosen one" innan du blir varse om att det springer runt 30.000 andra "the chosen ones".

Medlem
Skrivet av Schimpans:

Låt mig gissa. Det finns x raser, y klasser och du levlar genom att få exp, där du grindar så inihelvete och utför quests som innefattar att leka springpojke, grinda ännu mer fast av en specifik sort och samlar ihop 10 råttsvansar, som sedan uppgraderas till att samla 10 björnöron när du blir level 30.

Och du känner dig jätteunik som "the chosen one" innan du blir varse om att det springer runt 30.000 andra "the chosen ones".

det är väl det man gör på MMO spel

Medlem

Men det BEHÖVER inte vara det man ska göra i ett MMO spel! MMO menar bara att man spelar med massa spelare, att spelarbasen är grunden istället för att NPCer är det. Att sedan speltillverkarna måste skapa spel som är så efter en och samma mall är en annan sak. Ge oss mer nytänkade i MMO genren, iallafall för nya spel. Dem gamla täcker våra behov av det Schimpans sagt mer än tillräckligt.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Monocryl:
Skrivet av Heya:
Skrivet av KlosterKatten:

Ser ut som vilket Asian MMO som helst

Håller med men samtidigt, när gjorde nån nånting nytt med ett MMO och lyckades? Har inga större förhoppningar om något MMO-spel som det är nu.

Gamla StarWars Galaxy innan dom slaktade ner det till en sketen wowklon. hus, guildhallar, mass/world pvp, grymmm crafting, politikerklass, entertainer, bountyhunters vs jedi, enskilt bästa pvp i mmo någonsin.

Wow är roten till allt ont :evil:

Det var väl SOE som slaktade SW: Galaxy


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Verkar vara ett intressant spel men jag var lite besviken på filmen dock hoppas det kommer nått som visar lite bättre.

Medlem

Det är väl problemet med sånna här asian-MMO's, just för oss europeer. Jag tycker det är ett sjukt stort axelryck bara, deras godtyckliga fantasy-storys med helt nya element och namn som ingen kan relatera till över huvud taget. Trailern hade kass voice-acting, och allting verkar ha en 14-årings estetik med weeaboo-skruv.

Det verkar såååå otroligt oengagerande att man nästan får ont i huvudet.

Medlem

asså om inte spelutvecklare världen över tar sig i kragen lite grann
så kommer blizzard sitta på mmo tronen och mögla ett bra tag till:(
Och efter att ha sett filmen är Aion devsen
inga undantag... tyvärr får man väl säga.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

det här vill jag verkligen inte spela

Medlem

SWG hade funkat som ett fps ihop med det gamla skillsystemet


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Det är ett MMORPG ifrån Asien, klart som fan det inte kommer bli bra

12
Skriv svar