Se "det riktiga" Bionic Commando

Robot
Inaktiv
Se "det riktiga" Bionic Commando

Ser bra ut!

Medlem

Oj, ser ju faktiskt riktigt mycket roligare ut än jag vågat hoppas på.
Var tidigare mest intresserad av deras 2D-omtolkning av orginalet, men denna nya video skapar förväntningar även inför 3D-ditot.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Kommer säkert vara riktigt kul


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ser grymt bra ut, älskar känslan av att kasta sig runt i spel som typ spiderman. ^^

EDIT: Men bleehh, detta är ju "Top Secret" filmen som man kan ladda ner via Rearmed på Xbox Live...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Sorry men hade aldrig hört talas om Bionic Commando förut. Hade läst namnet nån gång men visste aldrig var det var. Var lite skeptiskt till det här i början men när han kasta upp bilen och sparka ivägen den! HALLELUJAH! Verkar riktigt grymt!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Now that's evolution!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Svinga sig från hus till hus sådär vart lite Spiderman, aja, inte sagt att det blir dåligt (eller bra) för det.

// edit

Såg nu att tysonayt redan nämnt det. Så går det när man inte läser hela tråden innan man skriver en kommentar...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Så episkt!


signatur

NinjaSkitz.

Skrivet av conthox:

Svinga sig från hus till hus sådär vart lite Spiderman, aja, inte sagt att det blir dåligt (eller bra) för det.

// edit

Såg nu att tysonayt redan nämnt det. Så går det när man inte läser hela tråden innan man skriver en kommentar...

lol händer mig ofta


signatur
Medlem

Känns som att det kunde ha blivit najs på Wii.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Fy fan vad fett det verkade från den videon, hade inga som helst förhoppningar på det men det ser ut att vara ett spel helt i min smak av det jag har sett nu.

Inaktiv

Verkar inte bli så ocoolt detta liret heller, fyfan!

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Oj, ser ju faktiskt riktigt mycket roligare ut än jag vågat hoppas på.
Var tidigare mest intresserad av deras 2D-omtolkning av orginalet, men denna nya video skapar förväntningar även inför 3D-ditot.

kunde inte sagt det bättre själv

Medlem

oohhhh ser så grymt skönt ut
Verkar som om dom har fått rätt bra koll på armen också.. Så kan bli riktigt kul

Inaktiv

Tror ju knappast att det slår "låtsas"-bionic commando.

Medlem

varför visar de aldrig gameplayfilmer där de lirar med mus+tgb numera :< får ju ett jäfla skitintryck av alla konsolfillmer

Avstängd

Verkar ju fungera bra på ps3 iaf. Känns som ett konsolspel skall spelas på konsoll...

Medlem
Skrivet av Katana:

varför visar de aldrig gameplayfilmer där de lirar med mus+tgb numera :< får ju ett jäfla skitintryck av alla konsolfillmer

Tänk dig bara att det går 200 gånger snabbare att aima och att aimen flyter mer smidigt.

Medlem

Mja, grappling-hook från Quake 2 är fortförande det enda rätta Detta ser stelt ut. Och när man rör sig (Som ovan nämnde) 200 gånger snabbare med musen så lär dessa special-attackerna kännas aningen klumpiga, iom att det är så mycket automatiska rörelser.

Men vad vet jag Får väl prova och se. Har dock en stark kännsla av att jag nöjer mig med Rearmed.

Medlem

Ser otrloigt bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Verkar fan skit coolt, frågan är om de blir PS3 eller PC som komme spelas

Inaktiv

ser intressant ut faktiskt!

Medlem
Inaktiv

Tunga grejer
Älskar hur de tonade in den nya låten ovanpå det gamla.


signatur
Inaktiv

Testade demot på Xbox Live igår av Rearmed. Var ganska roligt när man väl lärt sig den ganska speciella styrningen men vet inte om jag ska köpa det eller ej.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av save:

Tunga grejer
Älskar hur de tonade in den nya låten ovanpå det gamla.

Ja det var riktigt gött!

Blir nog ett bra spel

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Oj, ser ju faktiskt riktigt mycket roligare ut än jag vågat hoppas på.
Var tidigare mest intresserad av deras 2D-omtolkning av orginalet, men denna nya video skapar förväntningar även inför 3D-ditot.

Tänkte precis samma sak. Men även fast det ser roligare ut än vad man kunde ha hoppats på så lär det inte bli något köp.

Medlem

fan va torra folk är då.. det där såg ju skit roligt ut

12
Skriv svar