Årets Need for Speed presenterat

Robot
Medlem
Årets Need for Speed presenterat

Så länge det blir lite free roam och inte bara som Pro Street så är jag glad.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

No Need For Speed


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

får se om dom lyckas den här gången, tycker det har gått uför sen most wanted


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Hoppas det kommer till iphone

Medlem

Hoppas det blir som staden, styling av bilar som på tvåan, polisjakter som i Most Wanted och grafik som i Pro Street

Medlem

tröttnar dom aldrig på släppa skiten...enda som var bra vad nfs2 och hot pursuit

Medlem

3dje bilden ser shoppad ut. (bakant av bil+marken er kexig nedtil)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

3dje bilden ser shoppad ut. (bakant av bil+marken er kexig nedtill).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ja.. de skulle va underbart med konkurrens till TDU. Tycker dom kan slå in sig där istället med ETT spel i raden iaff, eller?

Btw
3dje bilden ser shoppad ut. (bakant av bil+marken är kexig nedtill).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

00a
Medlem

Det var ju typiskt, jag som hoppades på att de hade slutat med nytt år nytt nfs. vore kul om de hade kunnat lägga ner iaf 2-3 så man kunde få ett riktigt bra nfs igen:(

Medlem

Är ganska less på nfs nu har bara gått mer och mer utför men om dom talar sanning här att dom gått tillbaka till rötterna så ser man ju iaf en strimma hopp på att det kan bli någorlunda bra. ta grafiken från pro street och slå ihop det med de första spelen från nfs och det vore en dröm

Medlem
Skrivet av SnurrigaJohan:

Hoppas det blir som staden, styling av bilar som på tvåan, polisjakter som i Most Wanted och grafik som i Pro Street

precis vad jag tycker men det blir säkert ingen styling bit som i nfsu2 (med bagageluckan, neon och hela köret) blir väll bara att man får smacka på ett färdigt kjolpaket (typ 5 olika att välja emellan) inga enskilda delar typ 15 frontar/sidor/bakdelar att välja mellan, på med ett par 18" fälgar och lacka bilen i ngn kul färg.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

tröttnar dom aldrig på släppa skiten...enda som JAG TYCKTE var bra vad nfs2 och hot pursuit

Fixed!

Medlem

Det är snyggt iaf. Men det var länge sen NFS var skoj.

Medlem

Haha, shit. Släpps det verkligen ett om året? Det har jag aldrig tänkt på

"återvänder till rötterna", jaha, det har man ju aldrig hört förr. Ändå så blir det bara värre för varje titel. Orkar inte ha några förhoppningar på dessa spel nuförtiden. Blir det bra så kanske man provar, blir det dåligt så är det ingen förlust. Får väl se hur det går. Storyn, som dom nu hajpar för fullt, känns dock redan på tok för klyshig. Att dom aldrig lär sig. Ta er lite tid att göra grejerna, ett ordentligt spel. Det finns väl ingen som sitter och förväntar sig och verkligen ser fram emot årliga släpp av dessa utgågna mjölk-påsar?

Medlem

Jag avskydde NFS:Carbon, men de övriga spelen jag kört i serien tycker jag är väldigt bra. Favoriterna är HP2, MW samt Pro Street.
Visserligen var Pro Street lite i överkant med kommentatorn etc, men spelmässigt gillar jag det.

Jag tror detta kommer bli riktigt bra. De lyckas ju bättre än de som utvecklar GT5 iaf...

Medlem

jaja vad de än gör så lär det bli bättre än Pro Street iaf.

Har saknat polisjakterna.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

"I pressmeddelandet talas om att serien återvänder till rötterna"
Har man inte hört den förut?
När ska dem påstå att de har den bästa skadefysiken i historien igen som de påstod om Pro Street?


signatur

<3

Medlem

Skulle ju vara gött om de kunde göra ett nytt "Porche" igen, det är ju lungt det bästa NFS spelet.

Medlem

Ameh,

De får ge sig, pumpar ut nytt varje år lika kasst varje gång.
NFS 3 och HOT PURSUIT var nog de bäst jag kört, även PORSCHE var riktigt ballt för sin tid.

Även om det är arkad spel har spelen verkligen NOLL kännsla och det känns löjligt imellanåt.

Något annat som är surt för PC användare är att det är så otroligt konsolifierat.

Medlem

"Spelet släpps till alla nutida stationära och bärbara spelmaskiner, samt till mobiltelefoner av ej namngiven modell." Alltså nu känner jag hur det kryper längs ryggen, detta kommer inte sluta väl :(.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Ameh,

De får ge sig, pumpar ut nytt varje år lika kasst varje gång.
NFS 3 och HOT PURSUIT var nog de bäst jag kört, även PORSCHE var riktigt ballt för sin tid.

Även om det är arkad spel har spelen verkligen NOLL kännsla och det känns löjligt imellanåt.

Något annat som är surt för PC användare är att det är så otroligt konsolifierat.

Ja, kan bara hålla med dig, detta kommer jag dömma ut i förhand.


signatur

Retro.

Medlem

Hoppas det blir lite som Most Wanted, diggade det hårt.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Medlem
Skrivet av Gagoff:

Jag avskydde NFS:Carbon, men de övriga spelen jag kört i serien tycker jag är väldigt bra. Favoriterna är HP2, MW samt Pro Street.
Visserligen var Pro Street lite i överkant med kommentatorn etc, men spelmässigt gillar jag det.

Jag tror detta kommer bli riktigt bra. De lyckas ju bättre än de som utvecklar GT5 iaf...

Hur i h*lvete kan du jämföra ett NFS mot GT5?

Så underkänd!

:evil:

Medlem

Att dom satsar på story är fel. Jag känner inte att ett NFS spel skulle locka mer bara för att den har någon slags handling bakom sig. För jag spelar NFS bara för att köra skiten ur sportbilar. Så om körkänslan inte är något att hänga i granen, då är spelet inte det heller.

Nej dom skulle behöva lägga NFS serien på is i en tre eller fyra år. Sen ta upp serien, och gå tillbaka till rötterna (alltså dom riktiga rötterna). Dom ska utveckla det under en längre tidsperiod och släppa till ett färre antal plattformar.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

ennu en flopp


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Inaktiv

Det ska inte gå ut på att vara snyggt ....det ska inte gå ut på att ha en schysst story ....Det SKA gå ut på att ha underbar körkänsla, det har inte nfs haft sen NFS III hot Pursuit!

Medlem

NFS Underground 3 plx.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

123
Skriv svar