Flatout Ultimate Carnage

Robot
Flatout Ultimate Carnage

Tjugohundratalets skitigaste racingspel är tillbaka. Med nyheter som... tja, säg det.

#bugbear, #flatout-ultimate-carnage, #flatout-2, #destruction-derby


Inaktiv
Gammalt nytt Flatout

fan va rätt! jag blev lika besviken.. inget nytt i spelet..

Medlem

Flatout: Ultimate Carnage till PC är portningen från konsollversionens Flatout 2 :evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Lite tråkigt av dom att inte göra något nytt under portningen. Har själv inte lirat spelet förr, så det kanske blir av att prova under nån regnig dag. Älskade ju 1an

Medlem

Blä... Spelade en bana och avinstallerade.

Medlem

FlatOut 2 fast med snyggare grafik? Ja Tack!

Medlem

Vill ha nytt Flatout nu, spelat sönder 2an på PS2.
spel som flatout, burnout osv äger spel som forza och gran turismo imo


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Är dom bara ute efter att få pengar eller!?

Medlem

Jaha, de portar en port tillbaka till original-plattformen?

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Lite tråkigt av dom att inte göra något nytt under portningen. Har själv inte lirat spelet förr, så det kanske blir av att prova under nån regnig dag. Älskade ju 1an

Var dock beredd på att ettan och tvåan är två helt olika sorters spel. Ettan var underbart med sin sköna körkänsla och folkrace karaktär medans tvåan inte har något av dessa egenskaper utan istället satsar allt på insamlandet av turbo och dess användning.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

man kan undra varför det tog ett år för dem att konvertera från 360 till pc när det är absolut inga nyheter.


signatur

<3

Medlem

hatar att det har games for windows live / 360 interfacet.
tycker det är krångligt och det får spelet att kännas som en port som de slängt ihop på 3 sec

Medlem

Får ni chansen så skaffa tvåan istället om ni inte provat förut. Det är säkert billigare och så slipper man Windows Live! och får bättre prestanda...

Medlem

fast 2an har väll starforce så jag vet inte om det är nå bättre hehe


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

flatoutserien är nog den bilspelsserie jag gillar mest men detta va inget annat än en besvikelse de har till och med tagit bort feats som fanns med i 2an- ruskigt sunkigt

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Jaha, de portar en port tillbaka till original-plattformen?

exakt, det här var bara en tafflig och dåligt optimerad portning tillbaks till originalplattformen.
Den enda saken dom faktiskt har ändrat är körkänslan, till det sämre då naturligtvis.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av the darkness sw:

Är dom bara ute efter att få pengar eller!?

Vad skulle dom annars vara efter?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

HAHA vad säger man? Ultimate Carnage är konsoll portningen av FlatOut 2 med nårgra få tillägg... Så om jag förstår detta rätt så är alltså UC portningen tillbaks till PC


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Redaktör

Tvåan finns på Steam, kostar 20 eller 25 dollar beroende på version. Såvitt jag vet är den Starforce-fri också.


signatur
Medlem

Brukar inte spela bilspel men tankade demot på 2:an = Nice!:up:

Edit:spelade lite mer....jag tror jag är kär:heart:

Medlem

Jag kan lägga till att 2an håller bra än, gott om folk ifall man ska spela online.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Jag skulle köpt 2:an om det inte vore för det irriterande skyddet StarForce som spelet tvingar på en.

Redaktör

Kebbe: se min post strax ovanför.


signatur
Inaktiv

Köp 2an på Steam. Denna nya version ser likadan ut men kräver mer av burken !

2an flyter hur bra som helst men Carnage går inte lika fint på max.

Redaktör

Det där stämmer inte - UC ser bra mycket bättre ut än tvåan. Men det flyter jäkligt risigt.


signatur
Medlem

tycker spelet är värt 3/5 iaf


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vill ha nytt Flatout nu, spelat sönder 2an på PS2.
spel som flatout, burnout osv äger spel som forza och gran turismo imo

Super Mario äger Sonic!

Medlem

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH jag läste Fallout :(:(

Medlem
Skrivet av Tompa:

Kebbe: se min post strax ovanför.

Jag är inget stort fan av att köpa spel i digital form från en tjänst som låter mig spela i en månad för att sedan fastna på "validating" för att jag absolut inte skall få valuta för mina pengar.

Medlem

Fattas bara två pistoler i händerna så hade de varit en blonderad Max Payne

12
Skriv svar