Mercenaries 2: World in Flames

Robot
Mercenaries 2: World in Flames

Pandemic och Peter Stormare är tillbaka med mer massförstörelse. Mercenaries 2 är alltså på gång, FZ fick ett snack med spelets producent.

#pandemic-studios, #mercenaries-playground-of-destruction, #mercenaries-2-world-in-flames, #rockstar-games


Medlem
Legoknektsröj i Venezuela

Splitscreen? Eller bara coop via live?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

kalas!

P.s.

Mercenaries 2: World in Flames struntar i ->et<- där med politisk korrekthet och kör sitt eget race.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Fräääsigt värre. Nu kan jag skriva upp ett till spel på listan över spel jag inte kommer att köpa 2008

Liknar The Club och Just Cause lite för mycket.

Skrivet av Wardancer:

Splitscreen? Eller bara coop via live?

"Vare sig du spelar på delad skärm eller online så behöver du aldrig mer spela själv. Bjud in en vän som hoppar in och hjälper dig i kampen." - Står det på webhallens information om spelet, så jag antar att det är båda?

Medlem

Coolt att det är en svensk karaktär med!

Medlem

Det här spelet blir lätt en inköp av till 360. ser extremt kul ut. och väldigt bra me Co-op läget


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem

blir nog ett köp

Medlem

Bra släpps ju snart..

Medlem

Kände inte till det första spelet men det kan bero på att det bara var till konsol. Detta låter dock intressant och kan säkert vara värt att testa. Att Stormare är med gör ju inte saken sämre.

Medlem

kommer det typ funka som boiling point eller?

Medlem

Hoppas att minesweap eller vad uzin hette finns med. Meja ner allt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Kan inte vänta tills jag får ödelägga hela Venezuela MOAB lite här och där borde göra tricket

Medlem

Snälla, säg att han svär på svenska!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

När de nämnde PMC så var jag fast. Vem har inte alltid velat styra ett eget gäng av legosoldater??

Inaktiv

Verkar bli riktigt roligt. En hake: Varför ser legosoldaterna så förbannat löjliga ut? Ja menar, tuppkam och jeans?


signatur

Antec 900, Asus P5KC, 2gb 800mhz RAM, Intel Core2Duo E6750 2.66Ghz, Sapphire Radeon x1950PRO 512mb, Corsair 520w, Creative SB X-Fi XtremeGamer.

Inaktiv

Ettan va ju skit grymt

Och det är inte som Just Cause, The Club eller Boiling Point.

Medlem
Skrivet av NickePicke:

Verkar bli riktigt roligt. En hake: Varför ser legosoldaterna så förbannat löjliga ut? Ja menar, tuppkam och jeans?

För att hela spelet är typ som en dålig B-action film från 80-talet när det kommer till story

Medlem

Hoppas det blir lika kul som 1an. Då är det ett givet köp.

Inaktiv

gillade ettan skarpt, så blir nog ett köp av detta..

Medlem
Skrivet av Kresko:

kommer det typ funka som boiling point eller?

Boiling Point är den sämsta skiten som släppts...

Medlem
Medlem

Tycker någon verkligen att "The club" var kul? Seriöst?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Kexmannen:
Skrivet av Kresko:

kommer det typ funka som boiling point eller?

Boiling Point är den sämsta skiten som släppts...

Antar att du inte spelat Boiling Point? Visst de behöver fortfarande 5 patchar som aldrig kommer att komma, men va ett underbart spel för de!

Inaktiv
Skrivet av Deathwisher:

Tycker någon verkligen att "The club" var kul? Seriöst?

Va? Släpp sargen och kom in i matchen.

Ingen som har skrivit att the club var kul här heller :S

Och det är *ettan iaf* INTE som the club eller boiling point som tur är.

Inaktiv
Skrivet av NickePicke:

Verkar bli riktigt roligt. En hake: Varför ser legosoldaterna så förbannat löjliga ut? Ja menar, tuppkam och jeans?

För att det ska imponera på tonåriga småpojkar som aldrig kommer att få göra lumpen.

Skrivet av Frazz:
Skrivet av Kexmannen:
Skrivet av Kresko:

kommer det typ funka som boiling point eller?

Boiling Point är den sämsta skiten som släppts...

Antar att du inte spelat Boiling Point? Visst de behöver fortfarande 5 patchar som aldrig kommer att komma, men va ett underbart spel för de!

Ja Boiling Point kunde ha blivit exceptionellt bra. Men som sagt det behövs ett halvt dussin patchar.

Det enda som låter bra med detta lir är att Peter Stormare är med.


signatur
Medlem

skiter om det dåligt, hoppas folk köper det nu när den kommer på PC

Medlem
Skrivet av Frazz:
Skrivet av Kexmannen:
Skrivet av Kresko:

kommer det typ funka som boiling point eller?

Boiling Point är den sämsta skiten som släppts...

Antar att du inte spelat Boiling Point? Visst de behöver fortfarande 5 patchar som aldrig kommer att komma, men va ett underbart spel för de!

Nej det har han inte! Han är min granne och vill bara dryga! xD

Inaktiv

Har ettan till Ps2 och det är då roligt så kommer ju självklart köpa det här. Fast den här gången till datorn.

1
Skriv svar