Inget Rearmed på Steam

Medlem
Inget Rearmed på Steam

vem bryr sig?

Redaktör

Folk med Steamkonton och bra spelsmak?


signatur
Medlem

inte så intresserad utav spelet i nuläget... men det är synd, har ganska mycket spel på mitt steam acc å det är Riktigt nice!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Funtar starkt på köp.

Medlem

För mig kvittar de vem/vilka som säljer spelet, huvudsaken är ju att spelet är värt pengarna.

Inaktiv

"Men väntan på en ny försäljare blev kort"

Innebar detta verkligen någon extra väntan alls? Som jag förstod det var det bestämt sedan tidigare att det skulle säljas via GamersGate och Direct2Drive.
Jag köpte spelet via GamersGate tidigare idag. Det funkade hyfsat men jag var tvungen att skaffa ett PayPal konto :/

Spelet är helt jävla underbart.

edit: igår blir det ju faktiskt eftersom klockan är efter midnatt. det verkar som att moderatorn som skrev i tråden missade det? aja, skit samma. köp!

Inaktiv

Behöver man typ ett program som steam för att kunna lira? Fungerar det om man använder en 360-kontroll till PC'n?

Medlem
Skrivet av Tompa:

Folk med Steamkonton och bra spelsmak?

Allt som inte involverar steam är ett plus från min sida.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv
Skrivet av left4dead:

Behöver man typ ett program som steam för att kunna lira? Fungerar det om man använder en 360-kontroll till PC'n?

Jag var tvungen att använda GamersGate Downloader för att ladda ner det men det går att spela utan att köra någon programvara från GamersGate. Såvida det inte rullar något hemligt i bakgrunden.

Jag spelar med min 360-kontroll. Den stöds fullt ut. I tutorials osv visas en 360-kontroll när man ska lära sig vilka knappar att trycka på.

Redaktör

Repet: jag rörde ihop datumen (lätt hänt kring midnatt) och upptäckte när jag skrev att det redan fanns ute på annat håll. Nyheten är fixad, tack för rättelserna.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Repet: jag rörde ihop datumen (lätt hänt kring midnatt) och upptäckte när jag skrev att det redan fanns ute på annat håll. Nyheten är fixad, tack för rättelserna.

Ja visst är det. Jag gjorde detsamma. Fast med "moderatorn som skrev i tråden" menade jag Capcom snubben. Han skrev nåt i stil med "imorrn kl 8 PST" fast han borde skrivit "idag" eftersom klockan var efter midnatt när han skrev det.

Medlem

Gåt det att få tag på det i butik? Vill ha kartong/skiva för ja bara för att det är Bionic!

Medlem
Skrivet av ElyziuM:
Skrivet av Tompa:

Folk med Steamkonton och bra spelsmak?

Allt som inte involverar steam är ett plus från min sida.

Hur kan det vara ett plus att spelet inte släpps via Steam? Och får man fråga exakt vad som är så fruktansvärt hemskt med det? Själv har jag nämligen inte stött på något problem med Steam på flera år.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Steam fungerar jättebra (nu, inte när det lanserades för en massa år sedan) och det är synd att det inte släpps där då jag inte vill behöver installera någon fler distributörs applikation bara för ett enda spel.

/ LordDaimos

Medlem

Åh, vad fan hände med PS3-versionen nu då?

Inaktiv

Jag köpte spelet från gamersgate. Det fungerade jättebra och så kändes det ju trevligt att stödja ett fosterländskt företag. Som grädde på moset verkar spelet, vid första anblick, väldigt tilltalande. Skall köpa två usb-handkontroller idag, så att det kan spelas co-op, de kan även komma till hands när jag spelar cortex command.

Medlem

Plockade det från USA Store igår kväll. 63 spänn på kreditkortet. Rena rånet så billigt det blev.
Lirat lite och det känns riktigt nice.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Inaktiv

Synd, Steam är smidigt. Hade velat haft spelet på ett och samma ställe.


signatur

dare to be bold

Medlem

Steam är ju den bästa nedladdningstjänst som finns imo. Tänker absolut inte ge mig på D2D som jag har hört så mycket klagomål om. Sen är BCR ett spel jag gärna spelar på laptop ibland vilket gör Steam till ett än mer passande verktyg.

Tänker hålla mig till en nedladningstjänst och allt som inte kommer ut där får nog bli ett pass för mig. No Steam No Buy.

Inaktiv

en liten fråga, vad har capcomstore, d2d och gamersgate för typ av "skydd"? måste jag installera någon ny liknande steamklient eller hur funkar det? köpa, ladda hem, få en key på mailen är det jag är ute efter

Inaktiv
Skrivet av Hockey Stick:

Tänker hålla mig till en nedladningstjänst och allt som inte kommer ut där får nog bli ett pass för mig. No Steam No Buy.

Tyvärr är det nog likadant för mig. Hade sett fram emot det här men som sagt, smidigt att ha allt på samma ställe. Kommer spelet släppas i vanliga butiker?


signatur

dare to be bold

Avstängd

Köpte mitt på Direct2Drive (OBS, $14.95 är mindre än €14.95). Betalade med paypal. Fick ett mail och en nerladdningslänk. Ladda ner installationen, bränn ut den på en skiva eller vad du vill. Installera och aktivera sen online med din key. Enkelt, lätt och behöver inga klienter

Ps. Spelet rockar!

Medlem

"En demoversion finns också tillgänglig."

Var hittar jag den?

Redaktör

Nic2: Xbox Live.


signatur
Gen
Medlem
Medlem

Steam var ju synd att det inte kom på, använder ju bara det och det är sjukt smidigt.

Vore fint dessutom om de kunde sälja det för $9.99 som på andra plattformar som sagt, menmen, 30 spänn liksom.

Medlem

Det här kommer GRiN tappa mycket försäljning på. Eller tja, Capcom snarare eftersom de är utgivare. Fan i helv... rent ut sagt. STEAM är den enda klient jag tänker använda då jag har "allt" annat i liknande spel där. Nu blir det antingen på CD som det spelet får köpas eller inte alls.

Riktigt besviken på det här just nu...


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Synd för er som tänkte köpa det över Steam o PSN Köpte det själv till X360 och måste säga att det är den bästa remaken av ett så gammalt spel någonsin

Svensk kodning ftw!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Synd för er som tänkte köpa det över Steam o PSN Köpte det själv till X360 och måste säga att det är den bästa remaken av ett så gammalt spel någonsin

Svensk kodning ftw!

finns på amerikanska PSN så du vet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

12
Skriv svar