Inget Rearmed på Steam

Medlem

är det något multiplayer på pc?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Jag vill höra någon säga att det är så förbaskat fenomenalt bra att jag borde köpa det nu direkt utan att ens tänka på pengarna (som jag håller hårt i )

Medlem

Jo,

Undrar också om det finns något MP i PC versionen.
(online då alltså inte nåt jävla splitscreen )

Inaktiv
Skrivet av Master_johan:

är det något multiplayer på pc?

Skrivet av zauii89:

Undrar också om det finns något MP i PC versionen.
(online då alltså inte nåt jävla splitscreen )

Multiplayer finns, men enbart offline. Gäller både PC- och konsolversioner.

Medlem

Direct2Drive är en sådan fullständigt värdelös tjänst. Går sällan över 50 Kb/s när man laddar ner från dom.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av MiLeS:

Synd för er som tänkte köpa det över Steam o PSN Köpte det själv till X360 och måste säga att det är den bästa remaken av ett så gammalt spel någonsin

Svensk kodning ftw!

finns på amerikanska PSN så du vet.

Finns även på euro-psn, köpte det lite tidigare.

Medlem

typiskt.. jag som hade ställt in mig på att köpa det via steam.. illa.. steam som annars är proppfullt med godbitarför oss med 6 mil enkelresa till närmsta spelbutik...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem
Skrivet av Kenchu:

Direct2Drive är en sådan fullständigt värdelös tjänst. Går sällan över 50 Kb/s när man laddar ner från dom.

Jag köpte spelet via D2D, och det gick hur smidigt som helst (~ 1024 kBps). Fick hem spelet snabbt och enkelt. Inga klagomål från min sida iaf.

Medlem

Steam är väl bra, men de har lite konstig prissättning... Vissa saker är skitdyrt medans det kostar en tredjedel i butik här i Sverige... Dessutom gör de reklam för kampanjer som inte är tillgängliga här i Europa vilket är lite dumt...

Inaktiv

Äntligen går det att köpa över EU Psn! Tack Rainbearer, kvällen är räddad. Nu blir det Co-op hela kvällen lång.

Inaktiv

Spelet äger. Tveka inte.

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av Kenchu:

Direct2Drive är en sådan fullständigt värdelös tjänst. Går sällan över 50 Kb/s när man laddar ner från dom.

Jag köpte spelet via D2D, och det gick hur smidigt som helst (~ 1024 kBps). Fick hem spelet snabbt och enkelt. Inga klagomål från min sida iaf.

Märkligt. Jag laddar ner ett spel därifrån just nu och det går i 54 kbps. Kanske har dom olika spel uppe på olika serverar beroende på popularitet.

Medlem

Fick ner spelet på ett par minuter via D2D.
En enda installationsfil + serienyckel.
Hur smidigt som helst.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Köpte det efter lite velande också från D2D, mycket smidigt som sagt. Maxade linan och hade det hemma på en kvart. Har tyvärr snart spelat igenom hela spelet, cirka sju nivåer kvar. Men attans vad bra det är, speciellt kul om man spelade originalet med alla små referenser.
Utmaningarna är också riktigt skojiga och en riktigt bra utmaning.

Bra jobbat Grin! Sånt här förtjänar mina pengar:up:

För att inte nämna hagelgeväret "Hagel Breaker", haha.

Medlem

har försökt att köpa det från d2d med 2 olika visa kort nu, men det står bra "Your request was unable to be processed. Please contact Customer Service for further assistance. Thank you! "

bah!


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Fan testade att ladda ner via webbläsaren istället för deras download manager, och då går det i 600kbps + istället.

Medlem

Rearmed var som de flesta 2d-spel otroligt tråkigt så för min del så kan det kvitta om det ens släpps till PC.

Medlem

fan va synd... buhu

12
Skriv svar