Empire: Totalt sjökrig

Inaktiv
Empire: Totalt sjökrig

Ser hur j*vla snyggt ut som helst, kan knappt vänta tills detta släpps

Medlem

Fett som fan!

Jag skall lyckas där Karl den XII misslyckades! Världen är min! Mwhaha!

Vill ha nu!

Inaktiv

Orgasm varning, det ser ju sjuk bra ut.

Medlem

Fett! Så jävla coolt det såg ut.

Medlem

kanske blir första gången jag skaffar ett spel i Total war serien?

snyggt var de iaf:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

AAH! Så jävla underbart detta kommer bli!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Feb. 2009 kan inte komma snabbt nog...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Taggat! Lätt köp.

Inaktiv

Ett nytt TW-spel och alla står där som drägglande mongon (inklusive jag själv, det kan jag inte förneka) och bryr sig inte i att de tidigare spelens AI var FUBAR, att kampanjen var irriterande bristfällig och nästan till ospelbarhet omständig, att listan över kända buggar var längre än Gamla testamentet och så vidare.

Det är bra synd att vi spelare är så förbannat korkade, men vi får väl de spel vi förtjänar antar jag... Många glittriga saker men desto mindre innehåll och noll support.

Medlem

Namron - men oavsett dess AI så är det endå Multiplayer som gäller för många (inklusive mig).

Detta ser helt otroligt bra ut!

Hoist the sails!
Man the cannons!
Give em a broadside!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Ah borde vara olagligt att visa en sådan trailer när spelet är så långt bort! Vill HA!

Men jo som Namron sa så brister AIn ibland, men älskar fortfarande att spela kampanjen om och om igen!

Inaktiv
Skrivet av Phyrex:

Fett som fan!

Jag skall lyckas där Karl den XII misslyckades! Världen är min! Mwhaha!

Vill ha nu!

Kan man vara Sverige ?? : >

Medlem

klart man kan vara Sverige:D:D:D:D:heart:


signatur

Sånt e livet

Medlem

Åh gud vad coolt det verkar :heart:

Medlem

fyfan jag måste ha en ny dator! älskar deras jävla spel!

Medlem

Äntligen sjöstrider! Något jag saknat i de senaste spelen. Det kommer lägga till ytterligare en domension till ett av de bästa spelkoncepten som finns i dagsläget(förutom NS förstås). Hoppas bara inte att de lagt allt krut på "eyecandy" utan jobbat på AI:n i spelet som brukar vara total war seriens svaga punkt. Lika bra att förbereda sig på att man kommer missbruka total war igen någon gång nästa år.


signatur

Inte en chans att jag lägger 1 krona på ett SOE spel i framtiden.

Medlem

Vettifan om jag kommer palla med sjöstrider.. Men antar att det som vanligt går att köra striderna automatiskt.

Medlem

ARRRGH!!
Detta blir grymt vettu grabbar!!

Medlem

Ser finfint ut!

Medlem

maffigt som satan, längtar1


signatur

OORRYYEE!!

Asbra nu kan man snart utföra de svenska sjöslagen mot Ryssland som man kan se här på marinmuséet i Karlskrona.

Blir ju Maffigt värre!!!!

PS! Föreslår att ni kommer hit till Karlskrona marinmuséum och studerar svensk sjötaktik.:heart:


signatur
Inaktiv

Fy faaaan, ORGASM!

Europa ska bli mitt, sen ska den svenska fanan spridas ut över världen!

Medlem

Åh herrejävlar i min lilla låda O.O
Vill ha!

Inaktiv

jag gillar vad jag ser

Medlem

Det var som f*n... Verkar som om det är dags att börja spara pengar så jag kan uppgradera min burk, för jag bara måste skaffa detta! Ser verkligen fram emot att kunna lira som Sverige.

Medlem

Haha, jävlar. Vadå gåshud när dom avfyar alla kanoner efter varann

Synd att det inte riktigt är min spel-stil, men jag har alltid varit stört fascinerad av dessa klassiska skeppen. Stammis på Vasa-museet när jag var liten Om man nu kommer kunna lira Sverige så blir detta ett givet ändå!

Medlem

wow, såg jävligt bra ut! Blev sugen på att ta fram något annat total war

Inaktiv

La någon märke till att vid 0.49 ser man ett ångfartyg?

Medlem

Är det säkert att man äntligen kan lira som Sverige?

Självklart köp då!

Skriv svar