Unreal Tournament III uppdaterat

Robot
Medlem
Unreal Tournament III uppdaterat

Najs. För ett år sedan såg jag otroligt mycket fram emot detta spelet. Sen provade jag demot, vilket var underhållande. Men sen blev det inte mer. Undra varför. Tror jag ska köpa mig detta i helgen.

Skrivet av Mr. Bravo:

Najs. För ett år sedan såg jag otroligt mycket fram emot detta spelet. Sen provade jag demot, vilket var underhållande. Men sen blev det inte mer. Undra varför. Tror jag ska köpa mig detta i helgen.

Jag köpte det för 119kr på spelbutiken.se för 3 dagar sen, spelat det varje dag nu. Sjukt kul och fin action!

Inaktiv

Köpte spelet till ps3 bara för att jag va sugen på hur grafiken såg ut (inte mycket för fps längre) Men jag blev lyckligt överaskad! Grafiken var bra, men ps3'an verkar ha problem med skuggor (löjligt fula skuggor i 8/10 spel)

Hur som, väldigt underhållande spel! Fungerar faktist mkt bra med ps3 kontrollen dessutom!

Medlem

Jag köpte detta för inte så länge sedan, Collectors Edition för 179:- Har klarat ut Single Player delen co-op med brorsan vilket var skoj ^^


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Är det någon som spelar detta online? Var mycket snack förut att det var väldigt lite folk och det kan väll inte vara bättre nu?

Skrivet av zZGurraZz:

Är det någon som spelar detta online? Var mycket snack förut att det var väldigt lite folk och det kan väll inte vara bättre nu?

Det är inte så överdrivet mycket servers med folk uppe men tillräckligt för att man inte ska märka nåt om man bara vill spela själv och inte i klan.

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Jag köpte det för 119kr på spelbutiken.se för 3 dagar sen, spelat det varje dag nu. Sjukt kul och fin action!

Precis Klassisk fart- och adrenalin-fylld action med snygg grafik är precis det man söker i ett sånt spel. Iom att det har varit ute i snart ett år så kostar det ingenting längre, plus att Epic har hunnit släppa ett gäng av sina galna patchar. Ett givet köp egentligen.

Medlem

Yes! Jag har väntat länge på detta. Jag kör online lite då ibland, riktigt kul


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Kostar det bara runt 120kr så är det ett lätt köp. \m/

Medlem

Längtade massor efter det. Sedan fick jag reda på allt dom hadde förstört med spelet, men jag hoppades änndå att det var kul.
det kom ut och demot var rätt kul, spelet var helt okej, men på nått vis så lärde man sig allt på två röda, och nått hände, det var inte så kul längre, så efter bara 3-5månader så satt man med UT2k4 igen.
och nu spelar "alla" UT2k4 igen, dom man lirade med förr dvs.

synd, jag hoppas starkt på nästa UT2kx


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tycker det är ett fantastiskt spel, inte ångrat en sekund att jag köpte collectors edition (som faktiskt var billigare än standard i februari när jag köpte!) för lite över halvåret sedan.
Ominstallerade det så sent som igår efter en hårddiskcrash och har sett fram emot den här patchen. Fenomenalt spel, ni som e sugna men inte vågar - köp det genast! Kostar ju bara småpengar (och bry er inte om vad IceMan säger, han e för hardcore för sitt eget bästa )

Medlem

Ah, nu blev det en beställning från spelbutiken trots allt Sjukt fint pris!

Medlem

Patch? Åh! Suveränt! Tackar tackar! *laddar ned*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kul att se intresse. Får väl se i höst om man börjar spela lite igen.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

På 360 är det ingen som lirar det live. Finns inte en server!

Medlem

Någon mer än jag som tycker bottarna är ännu mer urbota dumma efter patchen?
Speciellt om man är i närheten av dem med ett linkgun - totalt pannkaka. Tur man inte lirar så mycket mot bottar (även om man är så illa tvungen för att spela de riktigt bra banorna som ingen annan verkar tycka om)

Medlem
Skrivet av Krockobil:

På 360 är det ingen som lirar det live. Finns inte en server!

Det är knappt ingen på PS3 heller. Ofta fick jag sitta och leta i kanske 10 minuter innan jag hittade en server som hade mer än 2 verkliga spelare inne. Spelet är kul så jag förstår inte riktigt varför. Men men.

Medlem

Har de fixat browsern till ut2k4-standard?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

den gör väl sitt jobb, men den är inte riktigt ut2k4-standard. Dock tyckte jag personligen inte heller att ut2k4 hade den perfekta browsern. Men jag kräver nog helt enkelt bara allldeles för mkt av pc-spel och deras onlinemöjligheter

Medlem

Spelar UT3 på PC med jämna mellanrum, härligt att bara hoppa in i en match å få panga loss lite.
UT3 FTW!

1
Skriv svar