Tung patch och gratishelg för TF2

Medlem

TF2 är roligt! Uppdateringar är som sagt alltid välkomna. Och särskillt till heavyn


signatur

//Snaazex

Medlem

Man skulle kanske installera Orangebox igen. Problemet är bara att om man köpt spelet över Steam installeras det automatiskt på systemdisken och eftersom jag tar image av den disken ibland till backuper vill jag ju att den inte ska vara för tung. Har annars alla spel installerat på en annan partition.

TF 2 var kul men HL 2 serien finns ju inget som slår.


signatur

Det var detta...

Medlem

Det patchas för fullt men själv har jag inte kunnat spela skiten på drygt fyra månader då den värdelösa tjänsten Steam vägrar starta spelfan. Detta trots att jag testat att installera om skiten ett antal gånger. Orange box var mitt sista köp av spel som använder sig av Steam..

Medlem

Fasen vad nice, det enda jobbiga är att alla spelar klassen som patchen gäller som dårar i 2 veckor
Kan bli intressant att köra Spy och backstabba lite heavy/medics


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Bra, då kanske servrarna slutar vara fulla med 20+ Pyros
Funnit mig själv ligga 2 steg bakom patcharna. Nu ska jag börja lira Pyro igen!

Inaktiv

Dags att vara pyro och springa runt och elda folk.

Jag undrar om heavyn får något som kallas :

One millons of total Damage?

Jag är inte änns klar med pyro ännu. Men det ska bli kul att få alla tre Limestones och lira runt och kötta.

Inaktiv
Skrivet av warh0g:

Fasen vad nice, det enda jobbiga är att alla spelar klassen som patchen gäller som dårar i 2 veckor
Kan bli intressant att köra Spy och backstabba lite heavy/medics

Snipers gonna have a field day!

Medlem

"Crock Block: Coming soon."
Jag antar att det är ironi på Cock Block. Lär säkert vara att man blir skjuten med en cric rocket av en som är med i sammalag, när den skulle dödat folket bakom dig.

Medlem
Skrivet av svendolph:

Man skulle kanske installera Orangebox igen. Problemet är bara att om man köpt spelet över Steam installeras det automatiskt på systemdisken och eftersom jag tar image av den disken ibland till backuper vill jag ju att den inte ska vara för tung. Har annars alla spel installerat på en annan partition.

TF 2 var kul men HL 2 serien finns ju inget som slår.

Installera Steam på din speldisk då Minns inte ens när jag behövde installera om Steam sist, fungerar mellan ominstallationerna av Windows ^^

Medlem

Har aldrig spelat TF2, kanske man skall ta och hacka sig in på mitt gammla steam konto...tror jag har några spel på det sedan CS tiden.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Det patchas för fullt men själv har jag inte kunnat spela skiten på drygt fyra månader då den värdelösa tjänsten Steam vägrar starta spelfan. Detta trots att jag testat att installera om skiten ett antal gånger. Orange box var mitt sista köp av spel som använder sig av Steam..

Du kanske har ett blockeringsprogram likt PG2 installerat på din dator? Just PeerGuardian blockerar steam.

Och tack Steffe@Swec.

Självklart har jag inte tänkt på att man skulle ta och installera själva Steam på speldisken 8)


signatur

Det var detta...

Medlem

Nån som vet när idag patchen kommer?


signatur
Medlem
Skrivet av Gabor:

Nån som vet när idag patchen kommer?

Nepp, vill också veta.


signatur

I'm a snake, follow me!

Avstängd

Just nu är klockan 10:26 i New York, och Valve har sitt huvudkontor i Washington (staten). Där är klockan nu 07:26. Jag anar att patchen släpps kanske mellan 11-12 i deras tidszon.

Medlem

Klockan är fyra vår tid och inget har hänt...

Avstängd

Jag upptäckte just att de har släppt de senaste patcharna ca 14-16:30 lokal tid, vilket gör att de troligen släpper denna då - alltså om ca 5-8 timmar.

Jee
Medlem

Patchen släpps väll i helgen?
Dem har lagt upp information om det nya spelsättet och alla nya vapen på [http://steamgames.com/tf2/heavy/index.php] nu.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Då har man samlat ihop alla achievements, tog bara hela natten


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

12
Skriv svar