Lite Killing Floor

Medlem
Lite Killing Floor

Efter mycket om och men nådde jag till slut level 6 i #Killing Floor, med Support-klassen. Känns bra, även om fördelarna inte varit så bra som jag velat. Nu jobbar jag på den nya klassen Demolitions (level 4). Du hittar mig ofta på Doom2_Final, på svårighetsgrad Suicidal eller på valfri Hard-karta.

Fleshpound - Nästan lika farlig som han ser ut

#blogg

Medlem
Lite Killing Floor

Level 6?! Jag har inte orkat nöta fram till level 5 än på support, tar smärtsamt lång tid.

Skägg.
10 Chambers

Mitt förstaval när det kommer till zombieslaktare


signatur
Medlem

Dvorak: Ja, det tog sin lilla tid. Tricket är att, förutom lägga ner för mycket tid, är att hitta andra banor än de officiella som gagnar din klass mer:)

spiken: Min med faktiskt, spelade Left 4 Dead innan, men efter Killing Floor känns inte det lika roligt längre. Mycket beror nog på den nya uppdateringen, klasserna och lyckan över att göra ett headshot på en Fleshpound!

Medlem

Killing har hållt bättre än L4D för mig. Troligtvis för att KF har bättre vapenhantering i mitt tycke och att det ger spelaren mer frihet på nivåerna. Tycker att senaste patchen har fixat svårighetsproblemet (t ex normal kunde bli väldigt svårt mot de senare vågorna, vilket inte känns som normal).

Medlem

Håller med. I överlag är det bättre uppdatering på Killing Floor, och det är smart och roligt med karaktärspaketen tycker jag.

1
Skriv svar