Fysiska Geforce-drivrutiner

Medlem

jag har installerat dom, har dock inte märt någon skillnad än... någon som fott mer FPS i något spel? och i så fall stor skillnad???


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Hur installerar man detta?Är det som en vanlig drivrutin,avinstallerar den gammla och installerar den nya?

Medlem

låter som ett reklam jippo i mina öron som igentligen inte ger nånting, mer hype än nåt annat. bevisa mig gärna fel.

Inaktiv

Hmm drog hem dom här till mitt 8800 gtx och sen försökte jag installera Medal of Honor Airborne som stödjer PhysX. Men det vägrar ju installera, fastnar på PhysX >.<

Medlem

Efter jag installerat denna och ska logga in så blir allt svart skärmen stängs ner typ.. Någon som vet varför?

Medlem

Hmm, fick Mass Effect att krascha helt random, vilket i sin tur ledde till att DirectX inte kunde initieras i nåt annat spel heller.

Medlem

Allt funkar finfint för mig (före och) efter installation. Sitter på 8800GTX 768MB. 215 fps average i CSS Stress Test allt maxat 1920x1200, 30 fps average på Crysis very high på XP samma upplösning, 37 fps average i World in Conflict allt maxat 1920x1200...

Blir det bättre?

Medlem

Tycker också drivrutinerna fungerar perfekt. Gillar deras idé skarpt, men är fortfarande gravt besviken på implementeringar i spelmotorerna. Tar nog ett tag innan saker och ting börjar kännas "äkta" och inte totalt överdrivet fel.

Medlem
Skrivet av Heat:

Hmm drog hem dom här till mitt 8800 gtx och sen försökte jag installera Medal of Honor Airborne som stödjer PhysX. Men det vägrar ju installera, fastnar på PhysX >.<

Har exakt samma problem!!!!!!!!!!!!!

HJÄLP!!!!!:evil:

Inaktiv

Nu har jag ju 2 versioner i NVIDIA mappen, ska det vara så??

ptr
Medlem

var tankar man badaboom? hittade deras hemsida men ingenstans där man kan ladda hem? och enligt deras forum så verkar en del folk köra programmet, men det kanske är beta? någon som vet?

Medlem
Skrivet av Slusky:

Nu har jag ju 2 versioner i NVIDIA mappen, ska det vara så??

nVidia-mappen är bara en slaskmapp ändå, av nån aledning har dom inte vett att använda temp-mappen >_>

Inaktiv

För att installera/avinstallera drivrutiner rätt:
1.Gå till Den här datorn>Ta bort eller lägg till program>Nvidia driver,avinstallera.På XP kommer då en ruta fram,markera bara,Nvidia display driver,ni med vista,bara fortsätt.
2.Starta om datorn
3.Gå in till Den här datorn>C:(Eller vart du ni installera de gamla drivryutinerna som du precis tog bort)>Ta bort hela Nvidia mappen.
4.Gå till Start>Kör>Skriv Regedit och klicka på Ok.
5.Hitta Nvidia Corporation mappen,Och ta bort hela Global mappen.
6.Installera de nya som kom med här.

123
Skriv svar