Ny Lara Croft presenterad

Medlem

Hon var ju söt.

QRT
Medlem

ojojoj va löjligt. aldrig gillat tomb raider heller. skräp.

Medlem

Gullig tjej.
Spelet, av det man sett ser rätt fint ut, och jag älskade första tomb raider. Om det visar sig vara bra så kanske man ska ta fram joysticken och ta med henne på ett äventyr. *host*


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Jag älskade Tomb Radier - Legends, och ska de "göra om" hur Lara Croft kommer se ut i nästa spel så blir jag nog lite ledsen.
Nåja, jag ska vara öppensinnad och inte dömma ut det på förhand

Medlem

Ser lite för gullig ut för en Lara Croft. Angelina passade mycket bättre.

Men spelet ser jag fram emot iaf, av någon anledning. Har inte lirat Tomb Raider sen de första två utgåvorna, och detta nya liret verkar blanda det klassiska tomb raider-lirandet med het grafik på ett mycket bättre sätt än de tidigare försöken. Får väl se om det blir ett köp eller ej.

Inaktiv

Jag hade inte bangat!

Medlem

Kunde varit mycket, mycket, värre. Med det sagt tycker jag att det var ett bra val.

Gen
Medlem
Skrivet av FL3JM:

Photoshoppade tuttar, i knew it was too good to be true.

Eller så gav de henne pengar för att sticka till plastkirurgen en sväng.

Medlem
Skrivet av reconsweden:

Jävla skit bara för jag kolla på det där vill jag ha mer!

Medlem

Ska la komma en ny film också

Inaktiv

Angelina Jolie är fortfarande den rätta Lara Croft!
Fast hon har ju 7 barn nu så det blir jobbigt att spela in filmer iaf detta år.

Medlem

het, vältränad och söt vad mer kan man begära lol

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Ser lite för gullig ut för en Lara Croft. Angelina passade mycket bättre.

Men spelet ser jag fram emot iaf, av någon anledning. Har inte lirat Tomb Raider sen de första två utgåvorna, och detta nya liret verkar blanda det klassiska tomb raider-lirandet med het grafik på ett mycket bättre sätt än de tidigare försöken. Får väl se om det blir ett köp eller ej.

Föreslår att du tar en titt på Legends och Anniversary, jag hade tröttnat totalt på Tomb Raider efter 3an men ojoj, dom är löjligt bra!

Medlem

kan inte crystal dynamics göra ett nytt Gex! istället för alla satans tomb raider spel


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Personligen tycker jag att de två senaste modellerna inte når upp till Rhona Mitras kvalitet, men hon var ändå i en klass för sig.

Ser fram emot spelet väldigt mycket, har spelat alla tidigare Tomb Raider på flera olika format och det är nog bara Angel of Darkness jag är lite besviken över. De två senaste, Legend och Anniversary, är imo de bästa i serien.


signatur

.slanger

ganska het IAF

Inaktiv

Bara jag som blev impad på grafiken? Nu har inte jag spelat nått tomb raider lir sen 1'an men tycker grafiken i "screenshottarna" ser rätt jävla bra ut för att vara 1600*xxxx. Tycker förövrigt om spel som gör en förbannad över att man inte kan lösa pusslen. Man känner som som IQ Badboll när man inte klarar av sakerna, men när man väl löst pusslet så känner man sig jävligt smart i 3 sekunder... men det räcker..

Har det varit jobbiga pussel i de "senaste" tombraider liren? Minns inte 1'an...

Medlem

Hubba hubba


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

ooh hon va ju fin=) bra mkt finare än den gammla kärringen angelina jolie=P

Skrivet av lop3r:

ooh hon va ju fin=) bra mkt finare än den gammla kärringen angelina jolie=P

Ja hon har blivit lite skabbig på senare tid. Ålderns pris kanske?


signatur
12
Skriv svar