Föräldrar fruktar GTA mer än öl och porr

Robot
Föräldrar fruktar GTA mer än öl och porr
Medlem
Föräldrar fruktar GTA mer än öl och porr

lol?

Medlem

Here we go again

Medlem

Yay då ska jag väl ut och dricka istället för spela GTA IV om nätterna da, om de nu hellre ser att barn hamnar på Maria Pool än att de sitter hemma i soffan.
Dock är väl denna undersökning utförd i USA så det är väl inte så konstigt.

Men ska de inte försöka få bort Sims från hyllorna också, där kan ju personer ha sex och 2 män kyssa varandra. Och varför skulle det vara mer fel än 2 kvinnor?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Vad är det för jävla rednecks som tycker sex är farligt? Bad dom till någon högre makt för att få en liten fet unge eller. Om det är i USA är det ju förståeligt, där går ju folk med i K K K för att dom har "Jesus saves" som slogan men vafan. GTA är ett jävla skämt, happy tree friends är äckligare (ja, seriöst).

FY FAN VAD JAG BLIR ARG PÅ SÅNT HÄR SKIT VAFAN. Säg någon under 14 som inte kollat porr.

** Ja, att svära gör min snopp ca 5 cm längre **


signatur

a"C"RED -

Medlem
Medlem

F U C K


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Min mamma har sett GTA IV och hon säger inget


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

www.aftonhoran.se .... näe he, det stod www.fz.se .... mycket märkligt.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av darknshy:

GTA är ett jävla skämt, happy tree friends är äckligare (ja, seriöst).

Skönt att veta att jag inte är ensam om den åsikten. I GTA får man fan inte se någon strypas med sina egna tarmar.;)

Skrivet av darknshy:

Säg någon under 14 som inte kollat porr.

Stackars barn till överreligiösa kristna föräldrar(huvudsakligen i US of A) och de flesta under 14 år i u-länder.

EDIT: Sen tror jag att det ska vara avhugget huvud, samt upprepat användande av "F-ordet", istället för "Ett mänskligt huvud som utsatts för kraftigt våld" och"Upprepat bruk av grova svordomar".

Medlem

Fyfan, det är så man spyr galla.

Sitta inne å röka gräs och spela GTA resulterar ENDAST i att man trycker i sig stora mängder snacks och skrattar ihjäl sig åt ett genialiskt spel, INTE att man går ut på stan och våldtar och mördar.

Men öl får de dricka tills de spöar upp nån sanslöst eller själva åker på tokstryk pga stöddigt fyllebeteende, köra rattfull och vandalisera.

Det är såna här äckligt trångsynta personer ( i det här fallet vissa ultra-tröga föräldrar) som skulle kunna få mig och tokflippa, INTE Grand Theft Auto !!!!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Alltså, jag kommer ha koll på mina ungar,om jag får några =P Men jag tänker inte vara nån anti allt farsa, man får snacka med ungarna o sen anpassa spelen efter åldern.

Inaktiv

Morsan tittat på när jag lira gta 4 hon tyckte det var skit roligt när mjuka människor krossas mot min bil.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Its just a game!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Väntar på den dagen då mina föräldrar säger "Du går väl inte över till grannen och spelar Gta?", istället för att säga "Ni ska inte ut och dricka alkohol?"...

Sådan här saker händer ju bara i USA.

Inaktiv

Ok och dagens samhälle är på väg... ja... käpprätt åt helvete. xD

Inaktiv

Men man förstår ju även de äldre det ser ju helt förfärligt ut när barnen spelar så våldsamma spel, när vi blir äldre står barnen säkert i vardagsrummet och hugger med svärd på hollogram så blodet sprutar på väggarna då kommer vi vara kritiska.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Men man förstår ju även de äldre det ser ju helt förfärligt ut när barnen spelar så våldsamma spel, när vi blir äldre står barnen säkert i vardagsrummet och hugger med svärd på hollogram så blodet sprutar på väggarna då kommer vi vara kritiska.

Nej, för då tänker jag också vara med!;)

Medlem

:evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av darknshy:

** Ja, att svära gör min snopp ca 5 cm längre **

Så det är det jag har gjort fel hela tiden.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag skulle nog bli mer orolig om min unge satt och spelade WoW 12h om dagen och aldrig gick ut. GTA är väl tämligen harmlöst. Sedan är det väl mest konstigt att sex ska vara så läskigt 2008, folk var nog mindre prydda på medeltiden än de är nu.

Medlem

hahaha! min lillebrorsa på 12 år spelar det här spelet och morsan struntar helt i det tror faktiskt att hon skulle vara mera orolig om han skulle sitta och dricka öl

Medlem

snacka om att vara utvecklingsstörda


signatur

<3

Inaktiv

suck* samma skit år efter år...

rock 'n roll, serietidningar(!?), Tv/VHS, Tv-spel

och jag har en såndär "svag" känsla av att det om 10-15 år kommer ett nytt medium som teknikbefriade föräldrar kan bli upprörda över.

Medlem

"- En man och en kvinna som har sex (37 %)"

Ja ush och fy! .... seriöst, måste vara jänkare..


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

QRT
Medlem

hahahaha dessa förbannade jänkare!

Inaktiv

Praktexempel på hur media styr folket.

Media säger att marijuana är farligt = Folket tycker att marjiuana är farligt.

Media säger att GTA är farligt = Folket tycker att GTA är farligt.

Varför skaffa sig en egen uppfattning när vi har media?

Känns som en upprepning av dolkstötslegenden.

Hitler skyller på allt ont på judarna -> judarna blir hatade -> 6 miljoner judar dör.

Media skyller våldsbrott på GTA -> GTA blir hatat -> folket ser hellre sina barn supa än att spela datorspel.

JAG BLIR ARG NÄR JAG TÄNKER PÅ DET
:evil:

Inaktiv

Så 3% låter hellre deras 16-åriga unge dricka öl än kolla på porr? =/

Medlem

GTA är inte så farligt, som några andra skrev så är HTF mycket mycket värre.

Inaktiv

Två män som kysser varandra (27 %) Haha, har det ens hänt?

Skriv svar