Tre rullar från Too Human

Robot
Medlem
Tre rullar från Too Human

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om spelet. Gameplayet är ganska kul med klassisk hjärndöd hack and slash, men spelet är nästan överambitiöst. Det känns stundvis som om dem ville skapa ett enormt komplext konstverk än ett gediget spel.

Inte en releasetitel för mig, men när det sänks i pris eller om det prisas något enormt i recensioner kan jag tänka mig att köpa det på direkten.


signatur

Videomupp

Inaktiv

är också kluven

Medlem

Säger som de två föregående talarna, jag är också kluven. Demot var ingen höjdare vilket vilket gjorde att man blev osäker om detta kommer bli bra. Time will tell.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Count me in as well, är också kluven. Känns som att spelet har något att bjuda på men samtidigt känns de inte så efter att man spelat demot.

Medlem

Var det någon som sa Devil May Cry?

Medlem
Skrivet av redmac:

Säger som de två föregående talarna, jag är också kluven. Demot var ingen höjdare vilket vilket gjorde att man blev osäker om detta kommer bli bra. Time will tell.

Håller med, demot var helt klart sådär... lite synd, för jag kände lite för ett hjärndött coop spel a'la marvel univers typ.

Medlem

Tyckte faktiskt att demot var riktigt kul att spela, dock var det lite långt, så det blev bara en genomspelning. Storyn är spännande, så jag lär nog köpa det vid release eller kanske ett kort tag efter..

Medlem

De som pratade i filmerna verkade ju inte så entusiastiska vilket gjorde att man inte blev så "triggad" av filmerna. Jag har iof inte testat demot ännu så man kanske skulle göra det iaf.

Medlem

Umm, blandning mellan God of War och Devil May Cry?

Gen
Medlem

Jag tyckte jag hörde något om Devil May Cry goes 21st Century

Medlem
Skrivet av Wingu:

Var det någon som sa Devil May Cry?

Om man testar demot så lär man sig att det inte ens är i närheten av Devil May Cry eller någon av dess kusiner.

Medlem

Demon var otroligt dålig med väldigt dålig kontroll.
Sen varje gång man dör så måste man se den långa filmen som inte går att trycka bort.

Fast tittar man på videos så ser spelet väldigt kul ut. Man får väl köpa det när det finns på rea.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Typiskt; jag kan tänka mig att köpa det för <399kr spel...


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Lagom varierat...

1
Skriv svar