Flagship Seattle blir Runic Games

Robot
Medlem
Flagship Seattle blir Runic Games

Oooh hoppas de får utveckla klart Mythos.


signatur

Sol är bäst på radio.

Medlem
Skrivet av Tenkai Star:

Oooh hoppas de får utveckla klart Mythos.

Eller börja på något som verkar intressant istället.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Tenkai Star:

Oooh hoppas de får utveckla klart Mythos.

Eller börja på något som verkar intressant istället.

Mythos 2?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Vore inget smart drag av dem att fortsätta med Mythos nu när D3 är på väg.

Medlem
Skrivet av Xay0r:

Vore inget smart drag av dem att fortsätta med Mythos nu när D3 är på väg.

Mythos kommer slå D3 med hästlängder.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

när släpps mythos egentligen?

Medlem

Spelade mythos förrut och det jag inte gillar är att det nästan känns som ett krav att vara flera som i andra mmorpg's. Jag älskar Diablo för att man kan köra genom det själv. Längtar så djekla mycket till Diablo 3.

Inaktiv

Varför är det inte smart att fortsätta med Mythos? Det är ju redan hyffsat välkänt och kan förhoppningsvis konkurrera med D3. Varför ska man alltid bli rädd för att någon större och starkare är på ingång?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

någon som vet varför dom startar upp igen om dom redan misslyckats? :S

dvs. vad är skillnaden denna gången från förra?

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

någon som vet varför dom startar upp igen om dom redan misslyckats? :S

dvs. vad är skillnaden denna gången från förra?

Ja... De måste väl upprätthålla sitt leverne på något vis? Hur gör du när det tar emot för dig i livet? Lägger du dig i gräset och stirrar upp mot himlen, samtidigt som du hoppas att någon allsmäktig kraft ska komma och lyfta upp dig till högre höjder? Själv brukar jag faktiskt bara gnugga på mina gyllne lampa och befalla min ack så villiga ande att uppfylla de önskningar jag ber om. Jag lyckades faktiskt få härravälde och bli utnämnd till konung i blåbärsskogen på det viset.

Snipp, snapp, slut så var sagan slut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Lootskin:
Skrivet av Xay0r:

Vore inget smart drag av dem att fortsätta med Mythos nu när D3 är på väg.

Mythos kommer slå D3 med hästlängder.

Återstår att se :]

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

någon som vet varför dom startar upp igen om dom redan misslyckats? :S

dvs. vad är skillnaden denna gången från förra?

Flagship Seattle var väl bara en del av verksamheten, och bildades för att arbeta med just Mythos - inte Hellgate: London, som det gick så snett med. Vad Bill Roper har för sig nu har vi inte fått nys om.

Medlem

I varje fall blir det en av Schaefer bröderna kvar på projektet, ger ju en gnutta hopp till projektet.

Fast man kan ju undra vad David Brevik och Bill roper ska hitta på härnäst.

Medlem

Har svårt att känna förtroende för någon som har haft med Flagship Studios att göra efter magplasket, Hellgate:London.

Mythos betan var iofs riktigt rolig så det vore trevligt om de kunde leverera ett färdigt spel utan besvärlig betalningsmodell och hafsverk den här gången.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av andman:
Skrivet av MonsterGuden:

någon som vet varför dom startar upp igen om dom redan misslyckats? :S

dvs. vad är skillnaden denna gången från förra?

Flagship Seattle var väl bara en del av verksamheten, och bildades för att arbeta med just Mythos - inte Hellgate: London, som det gick så snett med. Vad Bill Roper har för sig nu har vi inte fått nys om.

Jo, men alla som var inblandade i Mythos har ju också varit inblandade i HG:L vid en eller annan tidpunkt. Inklusive chefen för projektet, Max Schaefer som var klok nog att hoppa av HG:L innan det gick käpprätt åt helvete.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Lootskin:
Skrivet av Xay0r:

Vore inget smart drag av dem att fortsätta med Mythos nu när D3 är på väg.

Mythos kommer slå D3 med hästlängder.

kan ingen säga nu bara vänta se:P men jag tror på diablo3


signatur

Spela spel är kul ibland.

1
Skriv svar