Bakom kulisserna på Bionic Commando Rearmed

Robot
Medlem
Bakom kulisserna på Bionic Commando Rearmed

Ser riktigt skoj ut. Vad kommer spelet kosta?

Hähä "Dont touch the floor" .... Kommer bli kul och värt varenda krona:)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det ska tydligen släppas på torsdag läste jag på Schacknews, men av nån anledning kostar PC-versionen $14.99, $5 mer än konsolversionerna. Fast det blir nog ett köp ändå.

Medlem

Ett lätt köp. För $15 är det lätt värt att fixa det till PC, med tanke på hur mycket spelglädje man lär få ut av det.

rbL
Medlem

Oj oj oj, lätt värt att köpa det, ser väldigt skoj ut och med Co-op, Dont touch the floor etc kommer det hålla länge och vara skoj att spela innan man drar ut och festar

Medlem

ser så sjukt nice ut alltså.

Medlem

Indeed ett lätt köp! Längtar


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

Detta kommer väl till XBLA eller kommer man köpa det som ett vanligt retail game?

Gillade verkligen multiplayerlägerna, hoppas det kommer gå att spela 4 pers på samma konsol.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Testade Rearmed på DHS08, lätt köp!


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Medlem

/Buy


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Så här ska det se ut Äntligen ett spel som jag föredrar på konsollen!

Medlem
Medlem

13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI 13 AUGUSTI

Inaktiv

blir att handla på ps3 då det släpps 14:e augusti.

PS3 = 14:e augusti
XB360 = 13:e augusti

Medlem

/buy


signatur

Rawr

Medlem

fan det är coolt hur detta underbara spel har uppnått mkt mer hype än det "nya coola" från Grin

Jag älskade BC på NES, jag tror jag tom. körde det på min c64 men jag är inte säker... plöjde för många spel på den gamla brädan.

Hur som haver, kommer bli nice att den kommer till PC, saknar lite arcade action där :).

1
Skriv svar