Master Chief i Fable 2

Robot
Inaktiv
Master Chief i Fable 2

hahaha fy fan va ball spelvärldens mest överhypade karaktär i ett spel av spelvärldens mest överhypade producent. Detta är ironi

Se där, de gjorde det bättre än Soul Calibur IV.

Hypeflörtande, men whatever. Det där är ivf inte stendumt som många andra saker verkar i spelet.

Medlem

hahaha nice xD


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Viktorelius- right on! =D


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Härligt, kommer hoppa in i polarnas spel som henchman och gå på en murder spree! Bara för att jag nu kan göra det som Master Chief.

Medlem

Lol, får mig att tänka på Oblivion-modden där nån la in Master Chief och en Warthog

Medlem

Fy fan va ballt

Medlem

Så jävla rätt! =D

Medlem

Det här spelet blir bara bättre & bättre!

Believe John-117

Medlem
Skrivet av viktorelius:

hahaha fy fan va ball spelvärldens mest överhypade karaktär i ett spel av spelvärldens mest överhypade producent. Detta är ironi

det jag menar


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Äntligen får man döda Master Chief, eller?

Inaktiv
Skrivet av viktorelius:

hahaha fy fan va ball spelvärldens mest överhypade karaktär i ett spel av spelvärldens mest överhypade producent. Detta är ironi

Hehe ser iaf ut som du bryr dig på ett gott sätt.
Och du kommer såklart spela Fable 2 du med.

Bara för att filen heter masterchief behöver det inte just vara han heller. TRor alla förstår det också.

Men inte vissa

Tycker det är coolt

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Bara för att filen heter masterchief behöver det inte just vara han heller. TRor alla förstår det också.

Såg du inte bilden?

Medlem

Det lär ju få alla halo-fanboys att bli upphetsade för en stund iaf.

Inaktiv
Skrivet av Bazil:
Skrivet av showerguy:

Bara för att filen heter masterchief behöver det inte just vara han heller. TRor alla förstår det också.

Såg du inte bilden?

Men kan du inte jämföra Masterchief i Halo och denna "slags" masterchief. Man fattar ju själv att det inte är han. Ska alla gröna gubbar nu kallas masterchief eller?

Samma sak om om jag byter namn på .exe filen på ett spel. ( Ohh shit jag startar Masterchief )

Grön rustning.
Heltäckande hjälm.
Gult visir i liknande storlek och utformning.
Ett filnamn som skvallrar.

Det enklaste svaret är oftast det rätta.

Jag gissar på att det är ett påskägg för uppmärksamma, eller rättare sagt var tänkt så - men så glömde någon att byta filnamn och förstörde så att alla kommer märka det.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Bazil:
Skrivet av showerguy:

Bara för att filen heter masterchief behöver det inte just vara han heller. TRor alla förstår det också.

Såg du inte bilden?

Men kan du inte jämföra Masterchief i Halo och denna "slags" masterchief. Man fattar ju själv att det inte är han. Ska alla gröna gubbar nu kallas masterchief eller?

Samma sak om om jag byter namn på .exe filen på ett spel. ( Ohh shit jag startar Masterchief )

fanboy @hög grad eller? VEM FAN TAR ILLA UPP Av NÅGOT SOM SKRIVITS PÅ INTERNET?


signatur

a"C"RED -

Inaktiv
Skrivet av darknshy:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Bazil:
Skrivet av showerguy:

Bara för att filen heter masterchief behöver det inte just vara han heller. TRor alla förstår det också.

Såg du inte bilden?

Men kan du inte jämföra Masterchief i Halo och denna "slags" masterchief. Man fattar ju själv att det inte är han. Ska alla gröna gubbar nu kallas masterchief eller?

Samma sak om om jag byter namn på .exe filen på ett spel. ( Ohh shit jag startar Masterchief )

fanboy @hög grad eller? VEM FAN TAR ILLA UPP Av NÅGOT SOM SKRIVITS PÅ INTERNET?

Hela världen styrs på grund av internet?
Kalla mig inte heller fanboy för det är jag inte. Jag har rätt att yttra mig så länge jag inte kränker nån.

Medlem
Skrivet av viktorelius:

hahaha fy fan va ball spelvärldens mest överhypade karaktär i ett spel av spelvärldens mest överhypade producent. Detta är ironi

hehe

1
Skriv svar