Sony öppnar Home för Beta "snart"

Robot
Sony öppnar Home för Beta "snart"
Sony öppnar Home för Beta "snart"

Hoppas det är något kriteria som tex. shoppat för över 1 000:- på PSN.

..Beta here I come!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Har inte closed betan redan varit här?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

var signar jag upp?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Men ha ha ha ha jag dör. Skulle inte Home varit färdigt typ april 2007? eller var det inte tidigare? Closed beta .... det kan ju innebära 2år till i utveckling.

Medlem

Nedladdningen av Home temat gäller inte för europeiska användare. I Europa kommer Sony att handplocka användare direkt via e-mail baserat på PSN aktivitet osv.

Citat:

In Europe, SCEE is also beginning their expanded closed beta, directly targeting consumers who have been most active on PLAYSTATION Network and PLAYSTATION Store. SCEE will be in email contact with their PSN audience very shortly.

Och ja, closed beta har varit igång sen säkert ett år tillbaka. Detta är bara en utökning av samma beta.

Medlem

hehe ganska coolt ändå. jag tror att det kommer bli beroendeframkallande hos vissa. (inte hos mig dock )

är det sant att "home" kommer vara Gratis då det kommer?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

hehe ganska coolt ändå. jag tror att det kommer bli beroendeframkallande hos vissa. (inte hos mig dock )

är det sant att "home" kommer vara Gratis då det kommer?

det är sant, gratis att ta hem och starta upp. Dock kan man om man vill köpa till extra möbler eller kläder i sitt virtuella rum men inget måste.

Själv är jag sugen och se hur Home ska fungera, väldigt våga satsning från Sony. Hoppas de verkligen kan få allt att bli smidigt och bra!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Ser fram emot att testa sen får vi se.

Medlem

Ser inte fram emot detta då spelandet tar all den tid jag får över i livet

Men för de som tycker det ska bli kul att hälsa på sina spelvänner i deras cyberrum och kanske kolla lite på deras foton av hunden och fina tangentbordet till nya PC: n kan det vara kul.

Kan bli succé för Sony - vilket säljer massor av PS 3 - eller något som glöms bort lika fort som en blaskig nyhetsrubrik på löpsedeln till en kvällstidning.

Bra att Sony igen försöker föra konsoll framåt och hitta på nya saker.


signatur

Det var detta...

Medlem

Ska bli intressant att undersöka detta när det väl lanseras.


signatur
1
Skriv svar