Releasedatum för Fable II

Inaktiv
Skrivet av Natrium:

Mosoloa1.. ge upp ta dina små 15 år och gå dra, orkar inte me folk som bara MÅSTE gå och skriva töntiga saker som att ett spel är överskattat bara för att dom inte gillar det.. varför är du här inne ens och tittar på denna nyhet då? gillar jag inte ett spel så är jag inte inne och tittar på nyheter om det heller ^^

Word from right mouth!

Moses komigen Det kommer såklart att se bättre ut än MSG 4 och såklart sälja bättre.

Medlem

Trevligt, fable var ju as bra så ser verkligen fram imot detta.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Ettan var ju sjukt rolig så får hoppas att denna är desamma fast bättre.

Medlem

Får se om man har pengar att köpa det till releasen, annars får det väl bli reaköp nångång

Medlem
Skrivet av mullet:
Skrivet av Natrium:

Till er som tror att det blir mycket lovat och lite verkstad kan sluta tro nu, jag vet inte om er men jag har typ tittat på varje film det går fan att se på ute på nätet om fable 2 och tittat på varje gameplay film det finns typ,, allt han har lovat finns med och nästan mer därtill så att detta blir helt klart årets spel! ^^

Haha, lagom naiv eller!?

Nää inte direkt, jag tror värkligen av allt jag läst och tittat på att detta blir som han lovat..

Säg något t,ex som du tror han inte kommer kunna hålla?

Medlem
Skrivet av Natrium:

Mosoloa1.. ge upp ta dina små 15 år och gå dra, orkar inte me folk som bara MÅSTE gå och skriva töntiga saker som att ett spel är överskattat bara för att dom inte gillar det.. varför är du här inne ens och tittar på denna nyhet då? gillar jag inte ett spel så är jag inte inne och tittar på nyheter om det heller ^^

You're right... Var bara tvungen att säga det för mitt eget bästa.

OnTopic: Hoppas det blir snyggt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av mullet:
Skrivet av Natrium:

Till er som tror att det blir mycket lovat och lite verkstad kan sluta tro nu, jag vet inte om er men jag har typ tittat på varje film det går fan att se på ute på nätet om fable 2 och tittat på varje gameplay film det finns typ,, allt han har lovat finns med och nästan mer därtill så att detta blir helt klart årets spel! ^^

Haha, lagom naiv eller!?

Nää inte direkt, jag tror värkligen av allt jag läst och tittat på att detta blir som han lovat..

Säg något t,ex som du tror han inte kommer kunna hålla?

Säg ett spel som någonsin levt upp till ett överhypat rykte? Ju mer ett spel varit hypat innan, desto mer besviken blir man.

Medlem
Skrivet av Natrium:

Nää inte direkt, jag tror värkligen av allt jag läst och tittat på att detta blir som han lovat..

Säg något t,ex som du tror han inte kommer kunna hålla?

Det känns väl ganska nära till hand att när man talar om Fable 2 att titta på Fable 1 som lovade väldigt mycket men sen visade sig vid release innehålla mindre

Var det inte till och med att folk var lite förvånade att vissa saker saknades för de sett dem i preview-filmer innan spelet släpptes men det senare visat sig att utvecklaren tagit bort dem?

Jag säger inte att det kommer hända med Fable 2 men det vore naivt att säga att man är säker på att allt kommer finnas för man "sett det i en film på nätet"


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

KoP
Medlem
Skrivet av Silentzio:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av mullet:
Skrivet av Natrium:

Till er som tror att det blir mycket lovat och lite verkstad kan sluta tro nu, jag vet inte om er men jag har typ tittat på varje film det går fan att se på ute på nätet om fable 2 och tittat på varje gameplay film det finns typ,, allt han har lovat finns med och nästan mer därtill så att detta blir helt klart årets spel! ^^

Haha, lagom naiv eller!?

Nää inte direkt, jag tror värkligen av allt jag läst och tittat på att detta blir som han lovat..

Säg något t,ex som du tror han inte kommer kunna hålla?

Säg ett spel som någonsin levt upp till ett överhypat rykte? Ju mer ett spel varit hypat innan, desto mer besviken blir man.

..så därför bör folk sluta absorbera alla hype som omger ett kommande spel = mindre risk att man blir besviken.

Medlem
Skrivet av mullet:
Skrivet av Natrium:

Nää inte direkt, jag tror värkligen av allt jag läst och tittat på att detta blir som han lovat..

Säg något t,ex som du tror han inte kommer kunna hålla?

Det känns väl ganska nära till hand att när man talar om Fable 2 att titta på Fable 1 som lovade väldigt mycket men sen visade sig vid release innehålla mindre

Var det inte till och med att folk var lite förvånade att vissa saker saknades för de sett dem i preview-filmer innan spelet släpptes men det senare visat sig att utvecklaren tagit bort dem?

Jag säger inte att det kommer hända med Fable 2 men det vore naivt att säga att man är säker på att allt kommer finnas för man "sett det i en film på nätet"

Ja ok jag kanske var lite naiv där, men jag tror värkligen på allt jag sätt på filmerna varför ska dom ta bort dom när spelet är klart och allt man tittat på funkar? men men jag kanske bara vill älska fable 2 så mycket att ingen får säga ett ont ord om det vem vet, men jag tycker värkligen att folk ska hoppas och sen bli besvikna istället, blir så mycket bättre stämming tills spelet släpps ^^

Medlem
Skrivet av Kerrai:
Skrivet av Khorney:
Skrivet av Kerrai:

Bara å vänta in PC versionen då

Jag förstår inte riktigt det roliga i att vänta på ett spel? Det lär ju kosta lite mycket, bara det att ni får det ett år senare.

Att köpa en Xbox 360 + Spel är dyrare än att vänta och köpa det till PC

Ah, men tid är ju också pengar som dem brukar säga, frågan är hur mycket den tiden kostar! ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Jag vill ha fable 2 !!!!!!! men måste skaffa 360 före men vi får se om jag inte lånar av polaren sen istället
Har faktiskt inte sett överdrivet stor hype på det här spelet, jämfört med halo3 som inte alls levde upp till någon överhuvudtaget.

Medlem

Var bokade du det redmac?

12
Skriv svar