Godfather 2 beskrivs av EA

Robot
Medlem
Godfather 2 beskrivs av EA

Det här kanske kan bli något.

Inaktiv

Lite Pizza Syndicate-stuk, alltså. Intressant.

Medlem
Skrivet av Joppe:

Lite Pizza Syndicate-stuk, alltså. Intressant.

Haha!

Hoppas mycket på detta. Har länge velat ha en blandning av Gangsters och Gudfadern stuk.


signatur
Medlem

nice, låter lovande

Medlem

Ettan var ju helt värdelöst men det här låter ju faktiskt ganska intressant.
Tror däremot att Mafia II kommer sopa banan med de flesta spel när det släpps.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

Hoppas mycket på detta. Har länge velat ha en blandning av Gangsters och Gudfadern stuk.

word. menar du Gangsters Organized Crime llr Gangsters 2. hoppas du menar Organized Crime för det e riktigt bra om man bortser från att AI:n kan bråka ibland

Medlem
Medlem

Skulle inte EA sluta med kassa licens spel?

Inaktiv

ME NO WANTIE RTS! Ettan var ju grymt!

Inaktiv
Skrivet av Corax:

Skulle inte EA sluta med kassa licens spel?

Men detta är väll egentligen inget licensspel vad jag vet.

Medlem

Det kan ju inte bli sämre än Gudfadern 1. Ett nytt "Gangster"-lir skulle vara perfekt.

Skrivet av rednalexia:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Hoppas mycket på detta. Har länge velat ha en blandning av Gangsters och Gudfadern stuk.

word. menar du Gangsters Organized Crime llr Gangsters 2. hoppas du menar Organized Crime för det e riktigt bra om man bortser från att AI:n kan bråka ibland

Eftersom jag sade Gangsters menar jag ju givetvis ettan. Tvåan förtjänade enligt mig inte namnet ens.


signatur
Medlem

Detta låter shyst, tyckte ettan var helt okey, men detta verkar ju som sagt bli en blandning av typ gangsters OC och tidigare gudfadern, me like a lot

Medlem

ja hoppas det inte blir lika pinsamt som 1an


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av rednalexia:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Hoppas mycket på detta. Har länge velat ha en blandning av Gangsters och Gudfadern stuk.

word. menar du Gangsters Organized Crime llr Gangsters 2. hoppas du menar Organized Crime för det e riktigt bra om man bortser från att AI:n kan bråka ibland

Eftersom jag sade Gangsters menar jag ju givetvis ettan. Tvåan förtjänade enligt mig inte namnet ens.

sant

Medlem

Verkar ha mer potential än 1an iaf

Inaktiv

Som 2K, skaparna av Mafia sa
"EA gjorde inget i Gudfadern som vi inte redan hade gjort i Mafia 3 år tidigare" (tror de sa 3 år)

Och med tanke på att Mafia 2 närmar sig release, och det verkar grymt bra, så EA, ge upp, det är ingen ide.

Gudfadern är bara ett dåligt plagiat på Mafia, Visst, jag får erkänna att jag spelat igenom Gudfadern (ps2) och så illa var det ändå inte. Men en 2:a klarar jag nog inte av. Inte när jag sett 2K och deras Mafia 2.

http://mafia2game.com

Gå in där och se på trailers, screenshots m.m. så förstår ni.

1
Skriv svar