GTA IV till PC i november

Robot
Medlem
GTA IV till PC i november

Kul.

Källa?

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAA!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

det vänder snabbt
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=26483
"Uppdatering: våra forumiter har luskat reda på att GTA IV inte är aktuellt för pc, åtminstone inte som tidningen antyder. En pr-människa från Rockstar dementerar saken."

Inaktiv

Eurgamer/Kotaku.

Medlem

YES!


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Antar att PC-ägarna kommer köpa GTA4 i förhoppningar att det är 10/10, its not.

Medlem

Har spelet till 360 men köper nog till PCn oschå

Medlem

HELL FUCKING YEA!!! Yes! Dom lyssnar på fansen!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

ÄNTLIGEN!! WOOOHOOO!!

Inaktiv

JJAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Gött, lagom till min födelsedag

Medlem

Hallelujah!


signatur

-Look behind you a three headed monkey!- Guybrush

Medlem

Grats PC ägare, dock så kommer ni bli grymt besvikna om ni älskade tidigare GTA spel. Detta spel känns bantat i jämnförelse! Men huvudkaraktären är mer älskvärd än tidigare iallafall hehe

Medlem

Woho.... då kan man lira det på datorn =P dags att lägga ner lite pengar på mer minne o processor kanske =P

Medlem

FYFAN VAD SWEEEEET!!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Grats PC ägare, dock så kommer ni bli grymt besvikna om ni älskade tidigare GTA spel. Detta spel känns bantat i jämnförelse! Men huvudkaraktären är mer älskvärd än tidigare iallafall hehe

Jag håller med dig, jag tittade mycket hos en polare när han spelade o man saknade skitmycket, men vissa saker var riktigt bra specielt storyn..

Men jag hadde velat kunna köpa butiker, eller åtminstone kunnat handla bilar lagligt osv, det enda man kan lägga pengar på kläder o vapen känns det som.

Inaktiv

Ska bli kul att köra spelet utan fps drops, pop-ins och med fler bilar och fotgängare på skärmen samtidigt.

Skrivet av voicu:

Men jag hadde velat kunna köpa butiker, eller åtminstone kunnat handla bilar lagligt osv, det enda man kan lägga pengar på kläder o vapen känns det som.

Går att ordna med en mod när det väl kommer till PC.

Medlem

Boom-shack-alack! Då får man chans att testa på denna hypade titel

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Gött, lagom till min födelsedag

Ja, nu har min flickvän också ett tips till födelsedagspresent


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem
Skrivet av voicu:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Grats PC ägare, dock så kommer ni bli grymt besvikna om ni älskade tidigare GTA spel. Detta spel känns bantat i jämnförelse! Men huvudkaraktären är mer älskvärd än tidigare iallafall hehe

Jag håller med dig, jag tittade mycket hos en polare när han spelade o man saknade skitmycket, men vissa saker var riktigt bra specielt storyn..

Men jag hadde velat kunna köpa butiker, eller åtminstone kunnat handla bilar lagligt osv, det enda man kan lägga pengar på kläder o vapen känns det som.

Jag saknade garage som reparerade bilarna. Hade man en fräsig sportbil blev man ju snabbt av med den om man inte ville slösa pengar på pay 'n' spray.

Medlem

Visste väl det. Jävla Rockstar.

Inaktiv

Inte direkt oväntat.
Dock jävligt kul, och garanterat KÖPVÄRT!
Hoppas de släpper en box med en bok som de gjorde med GTA:SA.
Jag betalar gärna för kvalitet.

Medlem
Inaktiv

Grattis till PC gamers

Inaktiv

Någon som vet systemkrav?

Inaktiv
Skrivet av Hockey Stick:

Jag saknade garage som reparerade bilarna. Hade man en fräsig sportbil blev man ju snabbt av med den om man inte ville slösa pengar på pay 'n' spray.

Ehh, och du tänkte att en "reparationsgarage" (som Paint and spray är trots allt är) skulle vara gratis, eller billigare än Pay and spray som kostar $100?

Hoppas de behåller multiplayerdelen. Kan bli riktigt roligt att spela med PC då. Mus är alltid bättre än en handkontroll...

Medlem

Är det modd-vänligt så blir det garanterat ett köp.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Nu krävs det nog en ordentlig dator för spelet


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

gammalt ju, har man redan lirat igenom

men kul för pc-kidsen, nu få dom äntligen ett nytt spel (vilket inte händer ofta på pc-fronten)


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skriv svar