Nytt spelläge i Bioshock till PS3

Robot
Medlem
Nytt spelläge i Bioshock till PS3

Vill ha!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Så, detta hardcore mode var det enda extra content som kom med i ps3 versionen?

Well, sounds good to me!

Medlem

Man kan stänga av Vita-Chambers på PC och 360 med.
Ordnades med 1.1 patchen.
Sen har en klurig person editerat ini-filen för skada m.m så det går att få det kämpigt på PC redan nu, så för intresserade kolla 2k-forumet.
Men visst, ser fram emot PS3-versionen med glädje.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Löjligt, hade ju varit roligare med en smartare AI istället för att skotten ska göra mindre skada. Annars känns det meningslöst imo:P


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Gött. Det ska göra ont att spela spel.


signatur
Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Löjligt, hade ju varit roligare med en smartare AI istället för att skotten ska göra mindre skada. Annars känns det meningslöst imo:P

Lite mer än så har de allt ordnat: "You're more vulnerable, enemies are tougher, every resource is more precious."


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

En uppdatering till 360-versionen släpptes ju där man kunde stänga av vita-kamrarna. Låter annars som bara ett ännu svårare läge vad gäller fiendeskada än de som redan fanns. Visst, kan nog vara kul, men ett läge där man t. ex. inte får spara spelet hur mycket som helst vore nog ännu ballare. Vem som helst kan ju fegspara sig igenom spelet oavsett hur mycket stryk man får av fienderna.

Edit: Jaha, en hel bunt inlägg medan man skrev. Då blev halva min post redundant, men det gör väl ingenting.

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Tommy_h:

Löjligt, hade ju varit roligare med en smartare AI istället för att skotten ska göra mindre skada. Annars känns det meningslöst imo:P

Lite mer än så har de allt ordnat: "You're more vulnerable, enemies are tougher, every resource is more precious."

Spelar ju ingen roll hur många exempel jag tagit för det är ju fortfarande nästan samma grej:p


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Så, detta hardcore mode var det enda extra content som kom med i ps3 versionen?

Well, sounds good to me!

Tror inte det skulle vara det enda. Det skulle också vara en extra bana (kanske the zoo som dom pratat om) och dlc materialet som finns till pc och 360.
Men det inte inte någon större skillnad direkt.

Avstängd

Lade på något extra hardcore till mitt på PC. Sköt alla skott som fanns att tillgå på första "big daddy" han hade 3/4 delar kvar av livet :/

Hoppas det inte blir så knivigt till ps3!

Medlem

Att spela utan vita-chambers var väl inte speciellt svårt. Sen att de ökar fiendens tålighet spelar inte så stor roll då man blir väldigt över-stark mot slutet.

Medlem
Skrivet av MammaMuu:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Så, detta hardcore mode var det enda extra content som kom med i ps3 versionen?

Well, sounds good to me!

Tror inte det skulle vara det enda. Det skulle också vara en extra bana (kanske the zoo som dom pratat om) och dlc materialet som finns till pc och 360.
Men det inte inte någon större skillnad direkt.

Kommer ett helt nytt koncept: "Challenge rooms", där man måste lösa "puzzel" för att rädda Little Sisters and so on.
Bland annat en bana som skulle varit med från början, en tivolibana. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar